نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 12:32

۵ هزار فرصت شغلی در استان سمنان ایجاد می شود

سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: برای این اداره کل طی سال ۱۴۰۲ ایجاد پنج هزار و ۸۰ شغل پیش بینی و ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین ذوالفقاری در دیدار صبح یکشنبه خود با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی دفتر خود با اشاره به برگزاری کنفرانس اشتغال در استان با همکاری کمیته امداد و دو نهاد مذکور، ابراز کرد: این کنفرانس فرصت خوبی برای پرداخت ایده‌های اشتغال در استان است.

وی با اشاره به ۱۴ محور کنفرانس اشتغال که به زودی در سمنان برگزار می‌شود، ابراز کرد: نوآوری و کارآفرینی در کنار کارآفرینی و اشتغال زنان و روستاییان، مددجویان و.. از دیگر بخش‌هایی است که می‌توان از این کنفرانس بهره برد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: طی سال جاری ایجاد پنج هزار و ۸۰ فرصت شغلی برای مددجویان و کارآفرینان استان سمنان پیش‌بینی‌شده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه یکی از راه‌حل‌های کمیته امداد برای کارآفرینان، بهره‌گیری از راهبران شغلی به مثابه نمونه بارز مدیریت جدید در کسب‌وکار است، تاکید داشت: بسیاری از کارآفرینان و تولیدکنندگان در خانواده‌های مددجویی برای تأمین نهاده‌ها و تجهیزات و فروش محصولات خود مشکل‌دارند، لذا تلاش کمیته امداد استان سمنان معطوف به فروش محصولات تولیدی مددجویان و رفع مشکلات آن‌ها از طریق استفاده از دانش و امکانات راهبران شغلی است.

وی با اشاره به مزایای این طرح، گفت: سهولت دسترسی به مواد اولیه در زمینه تولید، ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌های تخصصی، دسترسی به بازار فروش، خرید تضمینی محصولات و بالا بردن راندمان کاری ازجمله کارکردهای طرح راهبری شغلی برای مددجویان جویای کار است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1324594

مهمترین اخبار ایران و جهان: