نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 11:03

برخی اصلاح‌طلبان آشکارا مقابل نظام اسلامی ایستاده‌اند

رئیس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان گفت: برخی عناصر خودفروخته اصلاح‌طلب و نوکیسه جای اینکه برنامه ارائه دهند، مقابل نظام اسلامی که با خون هزاران شهید، جانباز و آزاده به دست آمده، ایستاده‌اند.

 رضا تبیانیان، رئیس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: اطرافیان واقعی آیت‌الله رئیسی افرادی هستند که دنبال پست و مقام نیستند و احتیاجی به سفارش و لابی ندارند. افرادی که خودشان توانایی انجام کارها را دارند و تشنه خدمت هستند؛ نه افرادی که مدام به دنبال پست و مقام می‌گردند.

وی افزود: پست‌طلبان افرادی هستند که همسو با دولت گذشته بوده و امروز کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند و با تهدید و فشار به دنبال سهم‌خواهی هستند. افرادی که خود را انقلابی و پایبند به اصول معرفی می‌کنند؛ اما در اصل با اصلاح‌طلبان و نوکیسگان هماهنگ شده‌اند و مدام شعار بازنگری در قانون اساسی و رفراندوم سر می‌دهند.

رئیس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان گفت: این افراد مهم‌ترین پیام سوم خرداد که حماسه بزرگ ملت ایران بود، را نادیده می‌گیرند و در زمین دشمن بازی کرده و از سران فتنه حمایت می‌کنند.

تبیانیان عنوان کرد: امروز نماینده‌ای که در دولت نهم در میدان نبوده و توفیقی در جهت تحقق مطالبات مردم منطقه خود نداشته و در این زمینه کوتاهی کرده است و همچنان با سران فتنه همکاری دارد، به خیال خام خود برای براندازی نظام به عنوان آتش‌بیار معرکه نقش‌آفرینی می‌کند.

وی بیان کرد: مگر قانون اساسی که دکتر بهشتی و یارانش به تصویب رسانده بودند، چه ایرادی دارد که برخی امروز کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند و مردم را به رفراندوم دعوت می‌کنند؟

رئیس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان تصریح کرد: با کمال تأسف می‌بینیم برخی از عناصر خودفروخته اصلاح‌طلبان و نوکیسگان به جای اینکه برنامه ارائه دهند، مقابل نظام اسلامی که با خون هزاران شهید، جانباز و آزاده به دست آمده، تقابل و ایستادگی می‌کنند و هر روز بحث رفراندوم را مطرح می‌کنند.

تبیانیان بیان کرد: امروز افرادی مدعی هستند که در سال ۸۸ نه تنها با سران فتنه برخورد نکردند، بلکه یک بیانیه هم صادر نکردند و با بیگانگان هماهنگ بودند.

وی گفت: در فتنه ۸۸ چقدر به کشور آسیب وارد شد، چقدر شهید دادیم و چقدر از جوانانمان مجروح شدند و همه این اتفاقات برای این بود که جریان اصلاحات به دلیل ناراضی بودن از نتیجه انتخابات که برآمده از رأی و نظر مردم بود، رضایت نداشتند و به همین دلیل این کشور را به آشوب کشاندند.

رئیس جبهه فرهنگی مذهبی پیروان ولایت استان سمنان اظهار کرد: زیاده‌خواهان به جای پیروی از قانون، مقابل قانون اساسی ایستادند و شعارهایی از جمله بازنگری در قانون اساسی که یک حربه قدیمی و کهنه و مطلق به بیگانگان است، سر دادند.

تبیانیان گفت: امروز به فضل الهی کشور در آرامش به سر می‌برد و دولت جهادی به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم است و متأسفانه عده‌ای از افراد معلوم‌الحال با هدف رسیدن به اهداف جناحی و حزبی خود، به صورت شبانه‌روزی در حال تخریب دولت‌مردان انقلابی و جهادی دولت سیزدهم هستند و بدون توجه به اینکه مردم امروزه بینش سیاسی کافی دارند، تلاش دارند همه اتفاقات کشور را به دولت سیزدهم نسبت دهند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که فراموش کرده‌اند در دولت بی‌تدبیر قبلی، رئیس دولت مدعی بود از افزایش قیمت بنزین مطلع نبوده و او نیز مانند مردم صبح جمعه فهمیده که بنزین گران شده است و عده‌ای از همفکرانش نیز تلاش کردند تا با کشیدن مردم به کف خیابان‌ها، آن‌ها را برابر دولت و نظام قرار دهند؛ ولی فراموش کرده‌اند که مردم برای این نظام و انقلاب خون داده‌اند و تا آخرین قطره خونشان پای نظام و انقلابشان ایستاده‌اند.

پایان پیام/74007/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1324406

مهمترین اخبار ایران و جهان: