نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 12:45

انجام ۱۴ کیلومتر خط‌کشی در جاده‌های سلسله

خرم‌آباد - رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلسله از انجام ۱۴ کیلومتر خط‌کشی در جاده‌های این شهرستان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید مالمیر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سه‌ماهه نخست سال با تلاش شبانه‌روزی همکاران و در هماهنگی با ادارات ستادی مربوطه، لکه‌گیری به میزان ۱۰۰ تن، نصب علائم ایمنی و هشداری به تعداد هزار ۷۶۰ عدد و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز با ایجاد هره خاکی صورت‌گرفته است.

وی ادامه داد: انجام ۱۰ کیلومتر شانه‌زنی راه‌های اصلی و فرعی، نصب دو چراغ چشمک‌زن، ۱۴۰ کیلومتر خط‌کشی راه‌های اصلی و فرعی، نصب هزار و ۷۰۰ متر نیوجرسی، ایجاد راه دسترسی موقت راه روستایی «چم تکله»، تعریض جاده روستایی «شینه» به «ده سرخ» به طول ۵۰۰ متر، و زیر سازی محور «کهمان» به طول یک کیلومتر را از دیگر خدمات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلسله در سال جاری عنوان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان سلسله به دیگر اقدامات انجام شده این شهرستان اشاره کرد و گفت: ایجاد ۲۵۰ کیلومتر کانال و قنو، لایروبی دهانه پل‌ها در محورها به طور مستمر، ۴۰ کیلومتر تیغ‌زنی و تسطیح راه‌های شنی روستایی و احداث راه بین دو روستای «کهمان» بالا و پایین به طول ۵۰۰ متر نیز صورت‌گرفته است.

مالمیر، تصریح کرد: به طور مستمر و روزانه گشت‌های راهداری در محورهای این شهرستان انجام می‌شود، همچنین در سه‌ماهه نخست سال با ۱۵ مورد با متجاوزین حریم راه برخورد شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327694

مهمترین اخبار ایران و جهان: