نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 12:31

فارس من| ماجرای به تعویق افتادن درمان کودکان سرطانی بیمارستان ولیعصر (عج)

چندی پیش پویشی در سامانه فارس من خبرگزاری فارس به عنوان «20 تخت برای کودکان سرطانی بیمارستان ولیعصر(عج) را خواستاریم» به ثبت رسید که پیگیری‌ها از حل شدن این مشکل حکایت دارد.

گروه سلامت- خبرگزاری فارس: «۲۰ تخت برای کودکان سرطانی بیمارستان ولیعصر(عج) را خواستاریم»، یکی از سوژه هایی است که توسط یکی از مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من به ثبت رسیده است. از آنجایی که بیماری سرطان در ایران یک بیماری شایع است و بسیاری از افراد جامعه در گروه‌های سنی مختلف با آن دست و پنج نرم می‌کنند، این پویش یکی از پر امضاء ترین سوژه‌های سامانه فارس من بوده است.

در این راستا خبرنگار فارس پیگیر جزئیات این موضوع شده و با سردبیر آن تماس گرفتیم. این مخاطب فارس من، مادر فرزندی است که مدتهاست تحت نظر درمان و شیمی درمانی در بیمارت ولیعصر(عج) قرار گرفته است.

وی درباره مشکلات درمانی فرزندش در بیمارستان ولیعصر(عج) می‌گوید: «مدتی است که فرزند من برای درمان سرطان در بخش بیماران سرطانی بیمارستان ولیعصر(عج) بستری شده و شیمی درمانی انجام می‌دهد. در اواخر سال ۱۴۰۱ بیمارستان برای تعمیرات و بازسازی، بخش کودکان سرطانی را خالی و بیماران را به صورت پراکنده به بخش‌های دیگر منتقل کردند. پراکنده بودن کودکان و مهیا نبودن شرایط شیمی درمانی باعث شده بود تا  برنامه درمان بچه‌های ما  نامنظم شده و درمان آنها با مشکلاتی مواجه شود.»

وی درادامه توضیح می‌دهد: « ما به بیمارستان توصیه کردیم، کلینیک مهدی(عج) را در ساختمان امام خمینی(ره) که در آن زمان خالی بود برای درمان کودکان ما اختصاص دهند. اما پرسنال بیمارستان گفتند که کلینک مهدی(عج) تجهیزات و تخت ندارد.»

این مخاطب فارس من می‌گوید:« در حال حاضر تعمیرات بخش کودکان سرطانی بیمارستان ولیعصر تمام شده و کودکان در شرایط عادی در بخش بستری هستند. همچنین برنامه درمانی آنها به حالت عادی برگشته و منظم شده است.»

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1312894

مهمترین اخبار ایران و جهان: