نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 13:21

گولسیانی: پرسپولیس اولویتم است و در انتظار پاسخ باشگاه هستم/ شایعات غلطی درباره خواسته‌های من منتشر شده است

مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیشنهادات خارجی خود را روی میز نگه داشتم و در انتظار پاسخ باشگاه پرسپولیس هستم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی فصل گذشته تیم پرسپولیس که این روزها هواداران در انتظار تمدید قرارداد او با سرخپوشان هستند، با انتشار پستی در فضای مجازی توضیحاتی درباره روند تمدید قرارداد خود ارائه کرد. متن پست منتشرشده توسط گولسیانی به شرح زیر است:

«این روزها پیام‌ها و تماس‌های زیادی از هواداران دوست‌داشتنی در مورد شرایط فعلی خودم و باشگاه دریافت کردم. همه از من می‌پرسند که چه خبر و چه موضعی در مورد آینده دارم. شایعات نادرست و ارقام غلطی از خواسته‌های من و یا مذاکره با باشگاه‌های دیگر مطرح شده است.

به دلیل علاقه زیاد (هواداران) تصمیم گرفتم یک توضیح کوچک درباره شرایط فعلی بدهم. چند روز پیش باشگاه درباره خواسته‌های من برای تمدید قرارداد از من سؤال کرد. من هم پیشنهاد نهایی خودم را در قالب یک نامه به باشگاه ارسال کردم، نامه‌ای که در آن شرایط فعلی باشگاه را هم در نظر گرفتم. همچنان هم منتظر پاسخ باشگاه پرسپولیس هستم. در عین حال تمام پیشنهادات خارجی را که دریافت کردم، به طور موقت روی میز نگه داشتم، چون پرسپولیس برای من اولویت، غرور و بیشتر از یک تیم است. امیدوارم توانسته باشم شرایط موجود شفاف را توضیح دهم. از توجه و حمایت شما سپاسگزارم».

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1313006

مهمترین اخبار ایران و جهان: