نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 18:15

حاشیه های اولین تمرین تیم نساجی| درخواست برای جذب یک مهاجم بومی و یک پرسپولیسی میهمان ویژه

در حاشیه نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران در قائمشهر هواداران از سرمربی و مدیرعامل باشگاه خواستند مهاجم تیم تراکتور تبریز را جذب کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اولین تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و در حضور هواداران و اهالی رسانه و زیر بارش باران آغاز شد. در ابتدای تمرین بازیکنان و سرمربی تیم به سمت هواداران رفتند و به آنها شاخه های گلی اهدا کردند.

* سید مهدی رحمتی در سخنانی کوتاه برای هواداران تیم نساجی گفت: عزیزان دل ! بدانید من و بازیکنانم و تمامی باشگاه و تیم نساجی متعلق به شما هستند و خودتون از ما مراقبت کنید! امسال خیلی به شما نیاز داریم که کنارمان باشید و بدانید با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

* هواداران نساجی بازیکنان تیم را با شعارهایی نظیر« ببرهای مازندران» و « نساجی آسیایی» تشویق کردند.

* علیرضا علیپور مهاجم اسبق پرسپولیس هم میهمان ویژه تمرین بود این بازیکن اکنون در تیم پرتغالی بازی می کند. درودگر خطاب به رحمتی گفت: فصل آینده قراردادش تمام می شود و به نساجی می آوریمش! رحمتی هم به علیپور خوشامد گفت.

* هواداران از صادق درودگر خواستند که زمینه جذب محمد عباس زاده مهاجم بومی و تیم تراکتور تبریز را فراهم کند ولی درودگر به آنها گفت اجازه بدهید سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم کارش را انجام بدهد من و رحمتی هم عباس زاده را دوست داریم او بازیکن بزرگی است .

* درودگر به هواداران قول داد نساجی مازندران فصل آینده هم دوباره سهمیه اسیایی کسب خواهد کرد و این فصل این تیم مجبور است در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان حریفان آسیایی خود باشد.

نساجی فصل گذشته دو سرمربی داشت که هر دو ناکام بودند. حمید مطهری و هرناندز اسپانیایی هیچ کدام نتوانستند در نیم فصل دوم بردی برای تیم بدست بیاورند. این تیم با هدایت ساکت الهامی قهرمانی جام حذفی شده و این فصل در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

 

 

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1306250

مهمترین اخبار ایران و جهان: