نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 10:52

آمادگی کمیته امداد گیلان برای جمع‌آوری نذورات مردم در عید قربان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)گیلان روش‌های دریافت نذورات عید قربان از مردم استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به ترویج سنت حسنه قربانی و رساندن نذورات مردم مومن و نیکوکار گیلان به دست نیازمندان استان در عید سعید قربان اظهار کرد: پایگاه‌های کمیته امداد مستقر در محلات و مساجد نذورات غیرنقدی شهروندان شامل گوسفند زنده و گوشت گرم را جمع آوری می‌کند.

وی با اشاره به نحوه ارسال نذروات به دست نیازمندان گفت: خیران و کارکنان کمیته امداد، گوشت قربانی را در بسته بندی‌های بهداشتی و با رعایت تکریم، درب خانه‌ی نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند تحویل خواهند داد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام گیلان، مردم نیکوکار گیلان همچنین می‌توانند با شماره گیری #۰۱۳*۸۸۷۷*، کمک‌های نقدی خود را برای خرید و ذبح گوسفند، از طریق تلفن همراه به نیازمندان و ایتام اهداء کنند و یا نذورات خود را به شماره کارت ۷۶۷۸-۹۹۹۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی واریز کنند.

اهرابی همچنین تأکید کرد که پس از دریافت نذورات نقدی ، از وجوهات جمع آوری شده به نیابت از خیران، برای خرید گوسفند، ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه ایتام و زنان سرپرست خانوار در اولویت دریافت نذورات قربانی قرار دارند، افزود: پارسال ۱۹ میلیارد تومان نذورات مردم استان در عید قربان جمع آوری شد.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1314750

مهمترین اخبار ایران و جهان: