نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 16:12

مدیران در خدمت رسانی به مردم پیش قدم باشند

رییس دادگستری شهرستان خلخال گفت: مدیران باید در خدمت رسانی به مردم پیش قدم باشند و برای تحقق این امر نیازمند حضور مدیران مطالبه گر در دستگاه‌های اجرایی هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نباتی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار کرد: موضوع امر به معروف به عنوان یک واجب دینی و شرعی فراموش شده است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: ترک فعل از دیدگاه مقام قضایی جرم و اداراتی که در این زمینه تخلف می‌کنند باید به دستگاه قضایی معرفی شوند و همچنین ادارات ملزم به رعایت قوانین و مقررات ممنوعه هستند.

رییس دادگستری شهرستان خلخال عنوان کرد: ما نیازمند مدیران مطالبه‌گر در دستگاه‌های اجرایی هستیم و مدیران باید در خدمت رسانی به مردم پیش قدم باشند.

نباتی ضمن انتقاد از پیشرفت کند فیزیکی پروژه‌ها در مناطق گردشگری شهرستان خلخال گفت: پروژه‌های گردشگری در شهرستان خلخال که به عنوان یکی از مناطق گردشگرپذیر استان اردبیل بوده با سرعت پایینی در حال انجام است و لازم است تا اقدامات سریع در راستای تکمیل پروژه‌های گردشگری در این شهرستان انجام گیرد.

رییس کل دادگستری شهرستان خلخال با اشاره به قیمت‌ها در بازار خلخال تصریح کرد: نظارت کافی از سوی تعزیزات و اتاق اصناف بر بازار و قیمت‌ها وجود دارد و همچنین در قضیه آرد هم باید نظارت‌ها مستمر و دقت بیش از پیش باشد.

/انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1308550

مهمترین اخبار ایران و جهان: