نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 09:52

فارس‌من| تمامی محله‌های کلاردشت در لیست انجام آسفالت هستند

عضو شورای شهر کلاردشت با اشاره به بحث نهضت آسفالت در این شهر، گفت: همه محله‌های شهرستان کلاردشت ازجمله محله ولوال در لیست آسفالت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت موضوع در سامانه فارس‌من که دغدغه مهم مردم استان بوده با این عنوان‌ «انتقاد از خدمات ضعیف شهرداری کلارشت به شهر ولوال» خواستار پی‌گیری موضوع شده‌‌اند.

در ادامه این عنوان آمده است: علیرغم پیگیری‌های مکرر فردی و جمعی ساکنان شهر ولوال شهرستان کلاردشت در خصوص توجه به معضلات شهری همچون جمع‌آوری زباله و ترمیم آسفالت خیابان‌ها، متاسفانه توجهی به مطالبات اهالی این محله نمی‌شود.

در ادامه آمده است: محله ولوال که عنوان منطقه یک شهرستان کلاردشت را یدک می‌کشد همچنان در سایه بی‌توجهی مسؤولان شهری در قعر اولویت ارائه حداقل خدمات شهری است.

جالب توجه آنکه این محل به نسبت جمعیت خود تعداد زیادی تحصیلکرده با مدارج بالای علمی در سطح شهرستان را در خود جای داده است که از مسؤولان شهری به‌ویژه شهردار تقاضا می‌شود مطالبات اهالی این منطقه را مورد توجه قرار داده و به وعده‌های داده شده جامه عمل بپوشاند.

در همین خصوص علی دراسرایی عضو شورای شهر کلاردشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در بحث آسفالت پیمانکار مشغول است روزانه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن آسفالت وارد شهرستان کلاردشت می‌شود.

وی افزود: در کلاردشت سهمیه‌بندی انجام شده که بحث آسفالت انجام شود.

رئیس شورای شهر کلاردشت با اعلام اینکه همه محله‌های شهرستان کلاردشت ازجمله محله ولوال در لیست آسفالت هستند.

دراسرایی با اشاره به بحث نهضت آسفالت، گفت: بحث آسفالت به‌طور جدی دنبال می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1348694

مهمترین اخبار ایران و جهان: