نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 10:06

برگزاری اجتماع بزرگ مردمی حجاب و عفاف در ایلام

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی حمایت از حجاب و عفاف در شهر ایلام خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی چراغی‌پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام صبح سه شنبه درگفت وگو خبرنگارخبرگزاری فارس در ایلام گفت: اجتماع بزرگ مردمی حمایت از حجاب و عفاف با حضور اقشار مختلف مردم و به صورت خانوادگی در سطح مناطق مختلف استان برگزار می شود. 

وی افزود: این مراسم همچون سال های گذشته در مرکز استان و راس ساعت ١٨ عصر روز چهارشنبه ٢١ تیرماه سال جاری در محل خیابان آیت الله طالقانی برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: باتوجه به هجمه های معاندان بر ضد حجاب و عفاف جامعه باید با تمام توان با دشمن مقابله شود. 

 حجت الاسلام چراغی پور ادامه داد: این اقدامات مذبوحانه امنیت و بنیان خانواده ها را نشانه گرفته و بر این اساس باید با تمام توان و ظرفیت با آن مقابله کرد.

وی از عموم مردم ولایتمدار دعوت کرد تا با حضور پرشور و فعال خود در اجتماع بزرگ حمایت از حجاب و عفاف و امنیت خانواده، بار دیگر توطئه های دشمن را خنثی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در تقویم ملی ۲۱ تیرماه و سالروز حمله عمال رضاخانی به مسجد گوهرشاد و واقعه کشف حجاب به روز ملی حجاب و عفاف نامگذاری شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1348750

مهمترین اخبار ایران و جهان: