نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 16:12

بیانیه امباپه درباره تصمیمش برای عدم تمدید با پاری‌سن‌ژرمن

ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن درباره تصمیم خود برای خودداری از تمدید قراردادش با این تیم بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال انتشار خبری توسط نشریه اکیپ مبنی بر بی‌میلی کیلیان امباپه برای تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن و بازتابی که این خبر در رسانه‌ها و فضای مجازی داشت، بازیکن فرانسوی با انتشار بیانیه‌ای در خبرگزاری رسمی فرانسه، موضع خود درباره این مسئله را مشخص کرد.

اکیپ نوشته بود که امباپه به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده که تنها تا پایان قرارداد فعلی‌اش یعنی سال 2024 در این تیم می‌ماند و این قرارداد را تمدید نخواهد کرد. این بدان معناست که پاریسی‌ها باید ستاره فرانسوی خود را بفروشند وگرنه تابستان سال آینده او را به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهند داد. گویا باشگاه از دست امباپه به خاطر انتخاب این زمان برای اعلام تصمیمش دلخور است و مدعی شده که او می‌بایست زودتر از این‌ها تصمیمش را به اطلاع باشگاه می‌رساند. امباپه اما در بیانیه‌ای که از طریق خبرگزاری AFP منتشر شده، ادعا کرده که او از یک سال پیش باشگاه را در جریان این موضوع گذاشته بوده است.

امباپه در این بیانیه نوشته است: «من هرگز با PSG‌ درباره تمدید قراردادم صحبتی نداشتم؛ در ضمن از یک سال قبل، دقیقاً از 15 جولای مدیران باشگاه اطلاع داشتند که من چه تصمیمی دارم و نمی‌خواهم تمدید کنم. تنها اتفاقی هم که الان انجام داده‌ام تأیید همان چیزی است که قبل از این شفاهاً به باشگاه گفته بودم.»

اگر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بخواهد در مورد امباپه تصمیمی مشابه آنچه درباره ستاره سابقش آدرین رابیو انجام داد (او را تا پایان قراردادش در پارک دو پرنس نگه داشت) اتخاذ کند، مهاجم فرانسوی یک فصل دیگر در این خواهد ماند اما پس از آن از انتقال او به تیم بعدیش که احتمالاً رئال مادرید خواهد بود، هیچ سودی به قهرمان لوشامپیونه نخواهد رسید. در غیر این‌صورت ناصر الخلیفی و مالکان قطری باشگاه باید در تابستان امسال با فروش امباپه موافقت کنند و گفته می‌شود که با وجود مدت کوتاه باقی مانده به پایان قرارداد این بازیکن، آنها می‌توانند بیش از 100 میلیون یورو درآمد کسب کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1283194

مهمترین اخبار ایران و جهان: