نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 07:59

تزریق 800 میلیارد تومان برای تکمیل سد نرماب

استاندار گلستان گفت: از یک هزار میلیارد تومان مصوبه سد نرماب ۸۰۰ میلیارد تومان به پروژه تزریق شده و پیشرفت پروژه خوب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه خبری استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، اظهار کرد: تمام تلاش و پیگیری ما بر این است که زمان‌های مدیریت بار مصرف برق برای واحدهای تولیدی به حداقل ممکن برسد و هیچگونه قطع برق در بخش خانگی و حتی صنعتی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در دولت سیزدهم در استان گلستان ما قطعی برق خانگی نداشتیم و در حوزه صنعت تلاش کردیم با تعبیه مصرف سوخت جایگزین در واحدهای تولیدی مشکلی در تولید ایجاد نشود.

استاندار گلستان تصریح کرد: واحدهایی که سوخت جایگزین دارند در سامانه صدف ثبت نام کنند تا سوخت مورد نیاز بر اساس درخواست برای آنها تامین شود.

زنگانه در خصوص منطقه آزاد اینچه‌برون تاکید کرد: برای سفر دوم ‌رئیس جمهور به گلستان بسته عملیاتی پیشنهادی برای اخذ مصوبات لازم تهیه و ارائه شود.

وی در خصوص خسارات تاخیر پروژه انتقال خط برق به منطقه آزاد، گفت: گلستان سهم خود را پرداخت کرده و شرکت برق منطقه‌ای گلستان و مازندران مکلف است هرچه سریعتر‌ به تکمیل پروژه سرعت ببخشد.

استاندار گلستان گفت: از سه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در استان گلستان یکی از آن در منطقه آزاد اینچه‌برون احداث خواهد شد.

زنگانه در خصوص تکمیل سد نرماب بیان کرد: از یک هزار میلیارد تومان مصوبه سد نرماب ۸۰۰ میلیارد تومان به پروژه تزریق شده و پیشرفت پروژه قابل قبول است.

وی بیان کرد: با تکمیل این پروژه بخش قابل توجهی از مشکلات آب در حوزه خانگی و صنعت و کشاورزی مرتفع خواهد شد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1289606

مهمترین اخبار ایران و جهان: