نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 15:40

بنگاه های اقتصادی و تولیدی استان سمنان تسهیلات دریافت می کنند

سمنان-معاون امور صنایع سازمان صمت سمنان از اجرای طرح «تام» برای تامین مالی بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی خبر داد و گفت:طبق طرح، این بنگاه ها و واحدهای اقتصادی تسهیلات دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا قدس بعد از ظهر شنبه در جلسه با فعالان بخش اقتصادی به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه طرح تام به منظور تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی استان در دستور کار است، ابراز داشت: در این طرح تسهیلات لازم به واحدهای تولیدی متقاضی در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش پرداخت می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه رویکرد اصلی طرح تام کمک به تأمین مالی پروژه‌ها و واحدهای اولویت دار استان سمنان است، افزود: این طرح بر اساس برنامه ابلاغی وزارت صنعت و طبق تفاهم نامه همکاری بین وزارت صمت، بانک ملی و سازمان توسعه و نوسازی معادن در دست اجرا قرار دارد.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه در این طرح می‌کوشیم تا طرح‌های نیمه تمام اولویت دار سریع‌تر به نتیجه برسد، ابراز داشت: افزایش راندمان تولید، فعال کردن واحدهای راکد و تأمین مالی طرح‌های دانش بنیان و فناورانه دیگر اهداف طرح را در بر دارد.

وی گفت: سال گذشته ۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان پرداخت شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1290606

مهمترین اخبار ایران و جهان: