نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 22:16

15 درصد تخفیف به خریداران صنایع دستی ایلام

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: خرید محصولات صنایع دستی استان با 15 درصد تخفیف به مشتریان عرضه می شود.

فرزاد شریفی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی و در راستای خدمت رسانی به بازدیدکنندگان، بازارچه و فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان، تمامی محصولات صنایع‌دستی خود را با ۱۵ درصد تخفیف ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه صنایع‌دستی هنرمندان استان در محوطه محل قلعه والی شهر ایلام برگزار می‌شود، افزود: با هماهنگی به عمل آمده با عرضه‌کنندگان محصولات صنایع‌دستی، بازدیدکنندگان می‌توانند از این تخفیف ۱۵ درصدی استفاده کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی ایلام یاد آور شد: ادارات و نهاد‌های دولتی و خصوصی که برای برگزاری مراسم و تقدیم هدایای خود به مهمانان، در صورت خرید محصولات‌ صنایع از فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان از تخفیف ویژه‌ای برخوردار خواهند شد.

شریفی اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه ها در رونق صنایع‌دستی استان، درآمدزایی و معرفی این محصولات و هنر صنعت استان به دیگر نقاط کشور نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ۳۳ رشته صنایع دستی با ۹ هزار هنرمند صنعتگر در استان ایلام فعال است.

حصیربافی، چیت بافی، گلیم نقش برجسته و چرم از جمله صنایع دستی استان ایلام محسوب می شود. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1278606

مهمترین اخبار ایران و جهان: