نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 14:46

مصرف آب مدیریت شود/ لزوم تسریع در صدور سند زمین‌های آب‌پخش

بوشهر- امام جمعه آب‌پخش خواستار همکاری و مشارکت برای تسریع در صدور سند زمین‌های این شهر شد و گفت: مدیریت مصرف آب در شرایط کنونی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه شهر آب‌پخش ضمن گرامیداشت گرامی هفته قوه قضائیه اظهار داشت: یکی از آثار تقوا در وجود انسان و عملکرد انسان که ظاهر می‌شود عدالت است.

وی اضافه کرد: از رئیس دادگستری بخش آب‌پخش که میز خدمت را امروز در ستاد نماز جمعه تشکیل دادند و به مشکلات مردم رسیدگی کردند تشکر می‌کنیم.

امام جمعه شهر آب‌پخش افزود: در مقابل دشمن باید رعایت عدالت انجام دهید، دشمنی با یک گروه نباید شما را سمتی ببرد که توجه به عدالت نکنید و شما را به سمت و سوی دیگر هدایت کند.

رضایی بیان کرد: نهی از ظلم هم در جامعه باید صورت بگیرد، هر وقتی نام حضرت علی برده می‌شود کنارش عدالت جلوه گری می‌کند و در دوران خلافت آنگونه با عدالت رفتار کرد که نامش با عدالت عجین شده است.

امام جمعه آب‌پخش اظهار داشت: رأس ایمان عدالت و رعایت عدالت است؛ به گفته امام صادق علیه السلام، شیرینی عدالت برای جامعه از شیرینی آب بهتر است. زیبایی کار جایی است که بر نفس غلبه کنید و عدالت را رعایت کنید چه در مقابل دوست و چه در مقابل دشمن باید عدالت رعایت شود.

رضایی با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که داشتند، تلاش‌هایی داشته اند که از میدان آنها تقدیر می‌شود. توجه به روحانیون مستقر در مناطق مختلف یکی از موضوعات مهم است.

وی هفته با اشاره به هفته صرفه‌جویی آب، تاکید کرد: بهینه و درست از آب شرب استفاده کنید، آب با هزینه‌های بسیار زیاد در این منطقه به دست مردم می‌رسد و انتظار می‌رود که مردم نیز مصرف خود را مدیریت کنند.

امام جمعه آب‌پخش اظهار داشت: آغاز دهه امام و ولایت که از عید قربان شروع می‌شود را گرامی می‌داریم. نماز عید قربان ساعت هفت و ۳۰ دقیقه در جایگاه نماز جمعه برگزار می‌شود.

رضایی اظهار داشت: در بحث سند دار شدن زمین‌های آب‌پخش، جلسات مختلفی برگزار شده است، فعلاً قدم اول برداشته شده که ۱۴۲ پلاک بنیاد مسکن واگذار شده است.

وی افزود: خواهش داریم مردم شریف همکاری کنند که پرونده تکمیل و سند صادر شود ولی توقع داریم که مردم شریف همکاری بیشتری کنند که سریع‌تر زمین‌های ثبتی رسمی آنها صادر شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303694

مهمترین اخبار ایران و جهان: