نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 16:16

آمریکا در برابر پیشرفت نظام جمهوری اسلامی اظهار ناتوانی می کند

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: امروز آمریکا در برابر پیشرفت نظام جمهوری اسلامی اظهار ناتوانی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: آنان که برجام را با افتخار پاره کردند امروز برای مذاکره با جمهوری اسلامی التماس می‌کنند و دنبال این هستند دارایی بلوکه شده ما را برگردانند و این مرز امروز و دیروز ماست و این به برکت مقاومت مردم است که دشمن مرعوب و وادار به عقب نشینی شده است.

وی افزود: امروز صادرات نفت کشور از ۲۰۰ هزار بشکه در روز به بیش از ۲ میلیون بشکه افزایش یافته است و آینده جمهوری اسلامی درخشان‌تر از آن است که تصور می‌کنیم.

امام جمعه ایلام گفت: آمریکا همیشه بر علیه ایران ادعا داشت، مطالبه خود را از انرژی هسته‌ای به نابودی ایران اسلامی تغییر دادند اما با مقاومت مردم بصیر ایران و حمایت آنها از انقلاب اسلامی، ائتلاف بین المللی دشمنان از هم گسست ولی اقتدار ایران در همه جای دنیا گسترش یافت و اکنون بیشتر کشورهای دنیا خواهان برقراری ارتباط دیپلماتیک با ایران هستند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار عنوان کرد: سازمان منافقان با اعلام جنگ مسلحانه و تروریستی با ایران و ایجاد جنگ داخلی ۱۷ هزار نفر را به شهادت رساند و با حمایت دشمنان، در جنگ تحمیلی ابزار جاسوسی صدام شد و آمریکا آنها را از لیست گروه‌های ترریستی خارج کرد و آلبانی به آنها پناه داد.

امام جمعه ایلام گفت: جبهه استکبار اقتدار ایران اسلامی را پذیرفت و دریافت که از گروهک تروریستی منافقین کاری علیه ایران ساخته نیست و این گروهک هم توان مقابله با ایران را ندارد.

وی با بیان اینکه روز عرفه از روزهای پرمعرفت و پر ارزش معنوی است، گفت: دعای عرفه دعایی سرشار از عشق، شور، معرفت است و دعای عرفه در جامعه ما رسم شده است و مومنان تلاش کنند که از این فیض معنوی ارزشمند بهره مند شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303850

مهمترین اخبار ایران و جهان: