نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 23:38

روند توسعه هیچ شهرستانی در مازندران متوقف نمی شود

نور- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان این که روند توسعه هیچ شهرستانی در استان متوقف نمی شود، گفت: امیدآفرینی وظیفه اصلی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد توکلی شامگاه پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان نور گفت: اگر در حوزه‌های عمرانی کاری انجام شد تنها انجام وظیفه بود و دستمان در مقابل بزرگی‌های نسل گذشته خالی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیان موضوعات و دستاوردهای انقلاب در قالب جهاد تبیین و عنوان کردن اموراتی که در طول دوران نظام جمهوری اسلامی اتفاق افتاد به عنوان شاخصه امیدافرینی وظیفه ماست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از وضعیت اقدامات عمرانی عمرانی در روستاها ابراز امیدواری کرد و افزود: از سرانه رفاهی و عمرانی خوبی برخورداریم ولی این پایان کار ما نیست و روند توسعه هیچ شهرستانی در استان متوقف نخواهد شد.

جامعه نیازمند مدیرانی با اندیشه‌های انقلابی و عمل جهادی است

امام جمعه نور نیز در این آئین در سخنانی گفت: همه مدیریت‌ها تحت مدیریت ولی فقیه تعریف می‌شود و مشروعیت پیدا می‌کند و استاندار مازندران از ابتدای شروع به کار خود در این منصب با ابتکارات نو، تحولات خوبی را رقم زدند و با نگاه نو و والایی که دارند استان مازندران را به شکوفایی خصوصاً در زمینه اقتصاد و کشاورزی رساندند.

حجت الاسلام احمدی مدیریت یک جامعه را نیازمند شاخصه‌هایی همچون صعه صدر، وسعت فکری و ظرفیت بالا در تحمل نارسایی‌ها و چالش‌ها دانست و اضافه کرد: مدیر باید اندیشه انقلابی و عمل جهادی داشته باشد و تنها به میز و اتاق خود اکتفا نکند و علاوه بر این موارد پاکدست، صالح و متدین نیز باشد.

این مسئول تاکید کرد: اگر امروز دشمن حجاب، کمرنگ کردن مساجد و محافل دینی را هدف قرار داده به این خاطر است که سیلی محکمی از اهل تمدن و تدین خورده است.

امام جمعه نور گفت: قاطعیت یکی از مؤلفه‌های مهم برای یک مدیر در کنار رأفت و خوش اخلاقی است؛ توقعات و تعارفات بیجا باید کنار گذاشته شود و در حفظ بیت المال و اصل شایسته سالاری قاطع باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303006

مهمترین اخبار ایران و جهان: