نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 19:01

اعزام ۴۸ کاروان تخصصی از لرستان برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات

خرم‌آباد- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان از اعزام ۴۸ کاروان تخصصی از این استان برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر حقی پور امروز پنج شنبه در جشنواره «نشان محبت» لرستان در سخنانی با بیان ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات فعالیت خود را در لرستان در سال ۸۴ آغاز کرده است، اظهار داشت: این ستاد در سطح همه شهرستان‌های استان فعالیت دارد.

وی با اشاره به کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم لرستان برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات، عنوان کرد: کمک‌های مردم لرستان در این رابطه هر سال نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان با تاکید بر اینکه مردم استان بیشتر از گذشته در این رابطه پای کار بیایند، افزود: ارسال مصالح ساختمانی از جمله سیمان از لرستان برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات، استفاده از هنرهای ایرانی و اسلامی در ساخت بناها، تعامل با مردم عراق، فرهنگ سازی و … از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان بوده است.

حقی پور با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در راستای توسعه و بازسازی عتبات عالیات از سوی ستاد لرستان، بیان داشت: طرح «از بهشت تا بهشت» یکی از این طرح‌ها بوده است.

وی با اشاره به تشکیل ستادهای دانش آموزی، ورزشکاران، اجرای طرح «نسیم شش گوشه»، «منزل به منزل»، «سلاله پاک» و … از سوی ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات لرستان، گفت: ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات لرستان همواره با جمع آوری نذورات و کمک‌های مردم در طرح و پروژه‌های مختلف ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور مشارکت داشته است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان با اشاره به اعزام ۴۸ کاروان تخصصی با حضور ۴۳۸ نفر از لرستان برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات، بیان داشت: اقشار مختلف مردم استان با ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان همکاری و مشارکت دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1302706

مهمترین اخبار ایران و جهان: