نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 14:46

تعامل و همکاری پلیس با کسبه و اصناف موجب رضایت مندی مردم می شود

ایلام-فرمانده انتظامی ایلام گفت: تعامل و همکاری پلیس با کسبه و اصناف موجب رضایت مندی مردم می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی ظهر پنجشنبه در جلسه تعاملی با روسای اتحادیه اصناف استان ایلام که در محل دفترفرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: اصناف و بازاریان در برقراری امنیت در سطح جامعه نقش مؤثری داشته و تعامل و ارتباط اصناف با پلیس می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

وی بازار را محل خرید و تامین مایحتاج مردم و خانواده‌ها دانست و افزود: یکی از مولفه‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای آسودگی خاطر و رضایت شهروندان فراهم نمودن بازاری امن است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تعامل و همکاری پلیس با کسبه و اصناف موجب رضایت مندی مردم می‌شود واز هرگونه همکاری کسبه و روسای اتحادیه‌ها در خصوص پیشگیری از جرایم استقبال، حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

وی با اشاره به همکاری تنگاتنگ اصناف با پلیس برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی، اظهار کرد: اصناف در کمک به نا آرامی‌های سال گذشته انصافاً همراه پلیس بودند تا امنیت لازم برای بازگشت به حالت عادی و فعالیت‌های اقتصادی حاصل شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: در سطح جامعه اقشار و گروه‌هایی داریم که حضورشان بین مردم بسیار ارزشمند است و از آنها به عنوان سرمایه اجتماعی و نقاط قوت یک جامعه می‌توان نام برد، اصناف یکی از کانون‌های برخوردار از این سرمایه اجتماعی است.

سردار سلمانی تأکید کرد: دشمنان از طریق مشکلات و معضلات اقتصادی قصد دارند برای مردم مشکلاتی به وجود آورند، بنابراین در این مقطع نقش اصناف بسیار مهم و حیاتی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1302206

مهمترین اخبار ایران و جهان: