نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 18:56

خوشه طلایی به قم نیامد / قمی ها دنبال تیم لیگ دویی

قم- مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با توجه به ممانعت هایی که برای انتقال آن به قم بوجود آمد دیگر به این استان انتقال نمی یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم سانی خانی ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی قم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه ورزش استان مرکزی با انتقال تیم خوشه طلایی به استان قم موافقت نکردند این در حالی بود که این تیم درخواست هایی از دیگر استان ها برای انتقال داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان قم افزود: از سال گذشته هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان قم در حال پیگیری بودند که بتوانند امتیاز تیم خوشه طلایی ساوه که در لیگ دسته اول فوتبال بازی می کند را بگیرند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: هیئت فوتبال قم در حالی پیگیری از فدراسیون فوتبال است تا بتواند امتیاز یک تیم لیگ دویی را به قم منتقل کند تا قم در فصل ۱۴۰۲ لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم داشته باشد.

وی افزود: در صورت تحقق این امر باید کارخانه دارها، سرمایه گذاران و اصناف به عنوان اسپانسر در کنار نماینده قم در لیگ دسته دوم فوتبال باشند چرا که تیم داری در فوتبال دشوار بوده و هزینه های بالایی دارد.

سانی خانی گفت: تیم خوشه طلایی ساوه در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور اکثر بازی های خانگی خود را که باید از حریفان میزبان می بود در ورزشگاه یادگار امام راحل قم برگزار کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1285450

مهمترین اخبار ایران و جهان: