نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 21:10

استقبال گروه‌های مقاومت از عملیات جنین

گروه‌های مقاومت فلسطین، طی بیانیه‌هایی اجرای عملیات قهرمانانه جنین را که به زخمی‌شدن ۵ صهیونیست انجامید، تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، گروه‌های مقاومت فلسطین، طی بیانیه‌هایی اجرای عملیات قهرمانانه جنین را که به زخمی‌شدن ۵ صهیونیست انجامید، تبریک و شهادت فارس حشاش، جوان ۱۹ ساله فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه را تسلیت گفتند.

گروه‌های مقاومت فلسطین، طی بیانیه‌هایی اجرای عملیات قهرمانانه جنین را که به زخمی‌شدن ۵ صهیونیست انجامید، تبریک و شهادت فارس حشاش، جوان ۱۹ ساله فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه را تسلیت گفتند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در بیانیه‌ای، اعلام کرد: حمله وحشیانه اشغالگران اسرائیلی به مبارزان فلسطینی در کرانه باختری که آخرین نمونه آن حمله به اردوگاه بلاطه در نابلس بود، تنها بر عزم و پایداری ملت فلسطین خواهد افزود.

در بیانیه حماس آمده است: مبارزان مقاومت همان‌گونه که امروز در جنین شاهد بودیم، از هر جایی به مبارزه با رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان و همچنین دفاع از مسجدالاقصی خواهند خواست.

جنبش حماس، فلسطینیان را به تشدید مقاومت علیه اشغالگران، در راستای دفاع از ملت و مقدسات فلسطین و مسجدالاقصی تا زوال و نابودی رژیم فاشیست و اشغالگر صهیونیستی و تحقق آرمان آزادی فلسطین و بازگشت آوارگان به آن فراخواند.

جبهه آزادی‌بخش خلق فلسطین نیز، در بیانیه‌ای اعلام کرد که اشغالگران از تاوان جنایت خود در به شهادت رساندن شهید فارس حشاش نخواهند گریخت و مقاومت ضربات دردناکی را در پاسخ به حمله وحشیانه صهیونیست‌ها در حق ملت فلسطین، ضربات دردناکی را به دشمن صهیونیستی وارد خواهند کرد.

همچنین جبهه آزادی‌بخش خلق فلسطین در ادامه بیانیه خود بر قهرمانان مجری عملیات جنین درود فرستاد و این عملیات را نشانه تمامل ابزارهای مقاومت و اتحاد مبارزان آن در همه میدان‌ها دانست.

جنبش مقاومت خلق فلسطین و کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز در بیانیه‌هایی دیگر، ضمن تسلیت شهادت شهید فارس حشاش، اجرای عملیات تیراندازی در جنین را تبریک گفتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1283606

مهمترین اخبار ایران و جهان: