نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 22:01

۷پروژه امدادی عمرانی در جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی افتتاح شد

تبریز- هفت پروژه‌ی امدادی-عمرانی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور،رییس جمعیت هلال‌احمر و استاندار آذربایجان شرقی  افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی عصر سه شنبه در برنامه افتتاح پروژه ها گفت: هلال احمر امکانات خوبی را در مناطق دورافتاده و حادثه خیز ایجاد کرده که حایز اهمیت فراوان است.

وی با بیان اینکه هر چند این امکانات در گذشته هم انجام می شد که جای تشکر دارد اما دولت نگاه ن‌ویژه ای از لحاظ سخت افزاری و نرم افزای و مدیریت در صحنه به فعالیت های هلال احمر دارد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه ما باید بعنوان دولت کمک کنیم تا توانمندی این جمعیت چند برابر شود افزود: اینکه امروز هفت طرح هلال احمر در هفت منطقه مختلف استان افتتاح می شود، قابل اهمیت چشمگیر است به ویژه اینکه خیرین عزیز نیز در این عرصه ورود کرده اند.

وی با اشاره به حضور معاون اول محترم رییس جمهوری در افتتاح های امروز جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: این حمایت مبین ضرورت توجه ویژه به ماموریت های هلال احمر است که ما به جد دنبال می کنیم.

حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی در آئین افتتاح ۴۱ پروژه امدادی_عمرانی در سراسر کشور، از رفع موانع پروژه‌هایی که در طول ۵ الی ۷ سال در استان متوقف مانده بودند خبر داد و گفت: امروز با درایت مدیران ارشد جمعیت هلال احمر و حمایت دولت مردمی این ۷ پروژه در استان آذربایجان‌شرقی با کمک خیرین افتتاح و به بهره برداری می رسد تا با گامی دیگر در مسیر تحول و پیشرفت به اهداف تعریف شده نائل گردیم.

براساس این گزارش، پایگاه امداد جاده ای سه راهی تیل در تسوج، پایگاه چندمنظوره قلعه دره‌سی کلیبر، پایگاه جاده ای شهرستان جلفا، پایگاه امداد جاده ای شبستر و سوله‌های انبار امدادی در شهرستان‌های ملکان، آذرشهر و کلیبر از استان آذربایجان‌شرقی بصورت همزمان افتتاح گردید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1283650

مهمترین اخبار ایران و جهان: