نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 12:50

ضرورت تامین برق پایدار برای مصارف خانگی و صنعت

استاندار کرمانشاه با تقدیر از از تلاش‌های مدیران و کارکنان صنعت برق استان بر ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی و ضرورت تامین برق پایدار برای مصارف خانگی و صنعت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه با حضور در شرکت توزیع برق و برق منطقه‌ای استان از مرکز کنترل و راهبری برق استان (دیسپاچینگ) و واحدهای مختلف آنها بازدید و روند خدمات رسانی به شهروندان استان را بررسی کرد.

در این بازدید که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل حوزه استاندار هم حضور داشتند، صحرایی با توضیحات مدیرعامل شرکت توزیع برق، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای و متخصصان و کارشناسان آنها در جریان روند اقدامات و فعالیت‌های واحد دیسپاچینگ در کنترل و توزیع برق مورد نیاز استان قرار گرفت.

طی این بازدید همچنین برنامه شرکت برق منطقه‌ای و توزیع برق در راستای تأمین برق مطمئن و پایدار استان در بخش‌های خانگی، کشاورزی و صنعت در اوج بار سال ۱۴۰۲ و الزامات آن شامل پیش بینی تراز تولید و مصرف در پیک، اتمام طرح‌های اولویت دار شبکه انتقال برق و نیروگاهی و برنامه‌های مدیریت مصرف برای تحقق اهداف پیش بینی شده تشریح شد.

در جریان بازدید مذکور که حدود سه ساعت و تا بامداد پنج شنبه به طول انجامید، صحرایی پس از استماع گزارش مسئولین از تلاش‌های مدیران و کارکنان صنعت برق استان تقدیر و بر ارتقای کیفیت خدمت رسانی و ضرورت تامین برق پایدار برای مصارف خانگی و صنعت تا جای ممکن تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1317406

مهمترین اخبار ایران و جهان: