نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 15:03

تیم ملی وزنه برداری حاشیه‌ نداشت/ به جبران فاصله امید دارم

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: امید دارم که در فاصله زمانی سه ماهه تا قهرمانی جهان بتوانیم اختلاف رکوردها را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه‌برداری در نشست خبری امروز دوشنبه خود در مورد تکمیل کادر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: حکم نایب‌رئیس بانوان را امروز صادر خواهیم کرد و مریم ایکیا به عنوان نایب‌رئیس بانوان با ما همکاری خواهد کرد. در مورد دبیر فدراسیون با چند نفر صحبت شده و در حال گزینش آنها هستیم تا فرد اصلح را انتخاب کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اعزام معتمدی و داووی به مسابقات گزینشی المپیک کوبا اظهار داشت: معتمدی شرایط خوبی دارد و از این بابت خوشحال هستم. رسول یکی از شانس‌های اصلی ما در المپیک است و به همین خاطر به مسابقات گزینشی کوبا اعزام شد تا شانس خود را از دست ندهد. علی داوودی هم با صلاحدید کادر فنی اعزام شد.

انوشیروانی در پاسخ به این پرسش که «آیا فکر می‌کنید در فاصله زمانی سه ماهه تا قهرمانی جهان در عربستان، اختلاف رکوردی وزنه‌برداران ایران با ورزشکاران مطرح جهان کم شود؟» تاکید کرد: وزنه‌برداری زمان بر است. آن‌چه که وظیفه ما برای سر و سامان دادن به اردوها بود، انجام شد. خوشحالم با تعیین کادر فنی جدید حاشیه‌ای را در اردوی تیم ملی نداشتیم و وزنه برداران با تمرینات خوب پیش می‌روند. هنوز کادر فنی به سمت تمرینات سنگین و پرفشار نرفته است اما در همین مدت کیفیت بچه‌ها تغییر کرده است. دو بار به تمرین بچه‌ها رفتم و رکوردها برخی بچه‌ها خیلی خوب بود. امید دارم که این فاصله خیلی زود کم می‌شود. من خوشبینم که به در دو سه ماه آینده بچه‌ها از لحاظ کمی و کیفی رشد می‌کنند.

ادامه دارد…

منبع: مهر
شناسه خبر: 1280350

مهمترین اخبار ایران و جهان: