نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 17:20

صدها نفر در شهرک شهید بهشتی امکانات رفاهی و خدمات عمومی ندارند

دادستان همدان گفت: صدها نفر در شهرک شهید بهشتی امکانات رفاهی و خدمات عمومی ندارند که باید نسبت به حل آن تدبیر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان؛ به درخواست ساکنان مجتمع مسکونی سپهرداد در خیابان ارغوان در شهرک شهیدبهشتی مبنی بر کمبود و یا نبود برخی امکانات رفاهی در این منطقه، دادستان همدان با دعوت از فرماندار و شهردار منطقه ۲ از این منطقه بازدید کرد.

دادستان همدان در این بازدید گفت: مشکلات مطرح شده از سوی این ۲۰۰ خانوار تنها به جابجایی تیرهای چراغ برق، نبود تاکسی، کمبود خط واحد، یا نبود آسفالت بخشی از راه دسترسی ختم نمی‌شود، بلکه هیچ گونه امکانات خدماتی و رفاهی مناسب در اینجا از جمله مسجد، نانوایی، مدرسه و خدمات تجاری و مانند آن وجود ندارد.

حسن خانجانی با ابراز تعجب از جانمایی نامناسب برای ساخت این واحدهای مسکونی و دیگر بلوک‌های منطقه که قرار است پس از اتمام کار به دست مردم برسد، عنوان کرد: گفته شده در این منطقه پس از تکمیل نهایی مجتمع‌های دیگر، نزدیک به ۱۳ هزار نفر زندگی خواهند کرد، در حالی که هیچ گونه فضای مناسبی برای ارایه خدمات عمومی در اینجا پیش بینی نشده است!

دادستان همدان افزود: نبود امنیت کافی و وجود ارتفاع های متعدد به مانند سراشیبی تند و تپه مانند از دیگر مشکلات عمومی مردم این منطقه است که باید متولیان امر با حضور میدانی خود در جریان آن قرار گیرند و راهکاری برای رفع مشکل ارایه دهند.

در این بازدید مقرر شد تا هرچه سریعتر با محوریت فرماندار شهرستان همدان جلسه‌ای با حضور متولیان امر برای حل مشکلات فعلی و پیش روی برگزار و چاره ای مناسب اندیشیده و اجرایی شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498706

مهمترین اخبار ایران و جهان: