نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 11:50

پایان فرار ۱۰ ساله یک کلاهبردار

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری فردی که از طریق فروش ملک بیش از ۲۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و ۱۰ سال متواری بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌ای از مرجع قضائی مبنی شناسایی و جلب یک کلاهبردار متواری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان سمنان قرار گرفت.

 وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این خانم سال ۱۳۹۲ در یکی از استان‌های غربی کشور از طریق خرید و فروش املاک از شکات پرونده مبالغ هنگفتی را کلاهبرداری و با صدور چک‌های بی‌محل و خریدن زمان به شهر سمنان مهاجرت کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: مأموران در نهایت پس از انجام اقدامات اطلاعاتی وسیع و هوشمندانه، محل کار و زندگی متهمه در شهر سمنان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مسیر محل کارش دستگیر کردند.

میراحمدی با اشاره به اینکه متهمه از تعداد زیادی مردم بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، بیان کرد: از شهروندان انتظار می‌رود که در سرمایه‌گذاری‌ها و داد و ستدهای خود تحقیقات کامل و آگاهی‌های حقوقی جامع نسبت به معامله داشته باشند و هوشمندانه عمل کنند تا گرفتار شیادان و کلاهبرداران نشوند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1494394

مهمترین اخبار ایران و جهان: