نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 14:16

بصیرت؛ شرط لازم برای ثبات قدم در مسیر حق

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان گفت: بصیرت، صبر و پیروی از ولایت فقیه از شروط لازم و مؤلفه‌های ماندگاری و ثبات قدم در مسیر حق است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع پایوران ستاد نمایندگی ولی فقیه و ارتباط تصویری که با رده‌های استان سمنان در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد، با گرامیداشت حماسه بزرگ حسینی و پیاده‌روی بزرگ اربعین، توفیق حضور در این مسیر را از الطاف خاصه الهی برشمرد و اظهار کرد: حسینی شدن مهم است، اما حسینی ماندن سخت‌تر و مهم‌تر از آن است و چه بسا افرادی بودند که در واقعه کربلا سراسر عمرشان در صف حق ایستادند، اما سرانجام برایشان عاقبت به خیری رقم نخورد و از مسیر حق خارج شدند.

وی ثبات قدم در مسیر حق را از مصادیق مؤمن واقعی برشمرد و گفت: برخی از خواص در طول تاریخ از کاروان ولایت جا ماندند و سیر در برهه‌های مختلف تاریخ و سرنوشت برخی از خواص گواه این موضوع است که پیروی از ولایت فقیه از جمله شروط عاقبت بخیری و ماندگاری در راه حق است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: در هنگام بروز فتنه‌ها و در شرایط سخت است که افراد جوهره ذاتی و اصلی خود را نشان می‌دهند و به عبارتی غربال می‌شوند.

حسینی دیباجی اظهار کرد: بصیرت، صبر و پیروی از ولایت فقیه از شروط لازم و مؤلفه‌های ماندگاری و ثبات قدم در مسیر حق است.

وی با اشاره به در پیش بودن مناسبت‌های مختلف همچون هفته دفاع مقدس و هفته وحدت افزود: بهترین زمان و فرصت مناسب برای جهاد تبیین فرصت مغتنم هفته دفاع مقدس و هفته وحدت است و سخنوران در مجالس و مراسم‌هایی که در این ایام برگزار می‌شود، به درستی استفاده کنند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز دشمنان برای ضربه زدن به ما برنامه‌ریزی جدی دارند و ما باید با آمادگی کامل و همه جانبه در مقابل فتنه‌گری و دسیسه‌های مختلف دشمنان حضوری هوشمندانه و مقتدر داشته باشیم.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1493006

مهمترین اخبار ایران و جهان: