نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 15:14

استاندار سمنان: دغدغه‌ها و مطالبات ایثارگران پیگیری می‌شود

استاندار سمنان گفت: دغدغه‌ها، مطالبات و خواسته‌های مطرح‌شده توسط ایثارگران این استان را بررسی و تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در مراسم تجلیل از ایثارگران معظم استانداری سمنان و فرمانداری‌های تابعه در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز در دولت سیزدهم و به‌ویژه در استان سمنان، ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهدا در خط مقدم ارائه خدمت مطلوب به آحاد اقشار مردم قرار دارند.

وی افزود: پرتاب ماهواره به فضا، تأثیرگذاری نظام جمهوری اسلامی در معادلات منطقه و جهان، حضور مقتدرانه ریاست جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل، پیشرفت در حوزه‌های علمی، پزشکی، نظامی و اقتصادی و سایر موارد ازاین‌دست برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.

استاندار سمنان ادامه داد: در اموری که تاکنون به مجموعه ایثارگران، خانواده معزز شهدا، جانبازان و مدافعان حرم واگذار شد، موفقیت‌های بسیار خوبی به دست آمده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: در بخش‌های امنیتی،‌ رشد اقتصادی، جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری، تحقق شعار سال، دیدار مردمی و سایر حوزه‌ها در استان با همکاری تیم کاری موجود موفقیت‌های مطلوبی به دست آمد که می‌توان گفت، رمز موفقیت ما وحدت و انسجام است.

وی عنوان کرد: امروز خط مقدم تمامی کارها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، عمرانی، اقتصادی، سیاسی و ...، با محوریت کارشناسان و کارکنان وزارت کشور و کارشناسان این مجموعه است.

استاندار سمنان تأکید کرد: دغدغه‌ها، مطالبات و خواسته‌های مطرح‌شده توسط ایثارگران این استان را بررسی و تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد انتصابات در دولت سیزدهم در استان سمنان از مجموعه فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران صورت گرفته و انتظار می‌رود تا با بهترین عملکرد خود همان‌گونه که تاکنون رقم خورده است، نقطه امید نیروهای انقلابی و ایثارگران باشند.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520406

مهمترین اخبار ایران و جهان: