نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 11:27

کمیته امداد یکی از پاک‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی است

عنبران- امام جمعه بخش عنبران گفت: نهاد مقدس کمیته امداد با عملکرد شایسته و بی‌نظیر خود در این ۴۴ سال نشان داده که یکی از پاک‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یاور مرادی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: خداوند متعال توفیق خدمت به بندگان را نصیب همه نمی‌کند بلکه این توفیق بندگان مخلص الهی است که با نیتی پاک در مسیر خدمت‌رسانی قدم گذاشته و سعی می‌کنند با مردم‌داری حرکت‌های ارزشمندی را به یادگار بگذارند.

وی تصریح کرد: افراد خیر و نیکوکار با نیتی پاک قدم در مسیر انبیا و اولیای الهی می‌گذارند تا بتوانند صفات شایسته خیرخواهی را در جامعه ترویج کنند.

امام جمعه بخش عنبران گفت: در کشور ما نیز به برکت نفس پاک امام راحل (ره)، بنیان نهاد ارزشمند کمیته امداد پایه‌ریزی شده تا اقدامات مؤثر و حرکت عظیمی را در تقویت روحیه مردم‌داری شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام مرادی افزود: از اول انقلاب تاکنون برخی از جریان‌ها، نهادها، مسئولان و منصوبان آنها دچار آسیب شده و به حاشیه رفتند اما نهاد انقلابی کمیته امداد از این خطر در امان مانده و مورد صیانت قرار گرفته است.

وی ذات و حقیقت کمیته امداد را حرکت خیرخواهانه در رفع نیازمندی فقرا و درماندگان اعلام کرد و ادامه داد: به تناسب تقدس و پاکی این نهاد، کارگزاران کمیته امداد و خدمت‌گیرندگان نیز افراد شایسته و پاک‌دستی هستند که به جریان پایداری و بقای این نهاد کمک کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مرادی از کمک‌های نوع‌دوستانه مردم مناطق مختلف کشور در قالب این نهاد به نیازمندان و فقرا قدردانی کرد و گفت: اگر اعتراض و اغتشاشی نیز رخ می‌دهد، علیه اختلاس و افراد بدنیت است در حالی که کوچک‌ترین اعتراض و گله‌مندی را از نهاد کمیته امداد به عنوان شجره طیبه و پاک انقلاب شاهد نیستیم.

وی با قدردانی از فعالیت‌های عمرانی و حرکت‌های تأثیرگذار کمیته امداد در ۲ حوزه اشتغال و مسکن خاطرنشان کرد: در عنبران با راه‌اندازی مرکز نیکوکاری، ساماندهی کمک‌های مردمی را برای رفع نیازمندی فقرا و مستمندان شاهد هستیم.

امام جمعه بخش عنبران بیان کرد: کمیته امداد فراتر از سایر نهادها با نیتی پاک و به دور از سلایق فردی، حزبی و گروهی سعی در پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای نیازمندان دارد تا هم در تأمین سرپناه و هم معیشت مناسب، یاریگر خانواده‌های نیازمند باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1497906

مهمترین اخبار ایران و جهان: