نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 22:43

حضور آنلاین گل‌محمدی در جلسه هیات مدیره پرسپولیس

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص موضوعات مختلف تصمیم گیری و وعده شفاف سازی داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز شنبه با حضور اعضا و مدیرعامل تشکیل جلسه داد.

در این نشست درباره مسائل روز تیم و باشگاه، تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری شد. مباحث مرتبط به جذب مهاجم، اقدامات برای حضور و میزبانی از اولین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از جمله موارد مطرح شده بود.

در جریان این نشست، با توجه به گزارش مدیرعامل و هیأت مدیره، ضمن تشکر از پیگیری‌های رضا درویش در خصوص روش‌های قانونی و اخذ مجوز از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، گزینه‌های کادر فنی در خصوص مهاجم، بررسی و مقرر شد، طی دو روز آینده قرارداد منعقد شود.

هیأت مدیره ضمن تاکید بر همدلی و همبستگی در شرایط حساس کنونی، حمایت کامل خود را از مدیر عامل و کادر فنی اعلام نمود تا شاهد موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و رقابت‌های داخلی باشیم. همچنین یحیی گل‌محمدی به صورت آنلاین در جلسه حاضر شد و پیشنهادات خود را در خصوص مهاجم و شرایط تیم مطرح کرد.

هیأت مدیره بزودی در یک نشست خبری پاسخ اصحاب رسانه را خواهد داد.

اهم تصمیمات جلسه ۵ ساعته هیأت مدیره:
– ارائه گزارش مدیر آکادمی و بررسی شرایط تیم‌های پایه
– بررسی مطالبات بازیکنان و کادر فنی برای فصل گذشته
– بررسی آخرین شرایط تسهیلات بانکی
– بررسی آخرین شرایط اسپانسر تیم و موضوعات درآمدزایی و هزینه‌ها. جهت ایجاد سرفصل‌های جدید درآمدی موضوع اصلاح اساسنامه باشگاه مطرح شد که قرار شد در جلسه بعدی به تفصیل بررسی شود.
– بررسی آخرین وضعیت مصدومیت علیرضا بیرانوند
– بررسی آخرین وضعیت شرایط بدهی‌های ایجاد شده در سال‌های قبل بابت مالیات و بیمه

منبع: مهر
شناسه خبر: 1491894

مهمترین اخبار ایران و جهان: