نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 09:18

افتتاح ۳۲ پروژه برق رسانی با اعتبار ۲۰۳ میلیارد ریال در لنگرود

لنگرود- مدیر امور توزیع برق لنگرود گفت: همزمان با هفته دولت ۳۲ طرح برق رسانی با صرف اعتبار ۲۰۳ میلیارد ریال در لنگرود افتتاح و به بهره برداری رسید.

هومان ایجه ای در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: امور توزیع برق شهرستان لنگرود در سال جاری ۶۷ پروژه با صرف اعتبار حدود ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۲۸۶ پروژه دیگر به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به مرحله بهره‌برداری رسانده است.

وی افزود: این امور ۱۰۳۸ تعداد پروژه بالغ بر ۶۶ میلیارد تومان و همچنین ۵۸۳ پروژه دیگر به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در دست اجرا دارد که این موارد ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

ایجه ای ادامه داد: نماینده شهرستان لنگرود که خود عضو کمیسیون انرژی مجلس هستند شخصاً پیگیر بسیاری از پروژه‌های بزرگ برق شهرستان بوده و با تخصیص اعتبارات قابل توجه‌ای موجب تسریع در روند عملیات اجرایی آنان گردیده است.

وی بیان کرد: در این راستا پروژه‌های جایگزینی کابل‌های خود نگهدار به جای کابل‌های فرسوده و پایه‌های فرسوده از ابتدای لاهیجان به لنگرود و از داخل شهر به سمت دریاسر به علت بهتر شدن و بهبود وضعیت ولتاژ برق، پایداری شبکه‌های برق و رفع مشکلات ناشی از سرقت کابل برق و هم زیبا سازی سیمای شهری اجرا گردید.

مدیر امور توزیع برق شهرستان لنگرود گفت: ۲۵۰ پروژه به مبلغ ۴۲ میلیارد تومان نیز تأمین اعتبار شده است و در مرحله آغاز به کار است که شامل ۷۰ کیلومتر طرح‌های جایگزینی کابل‌های خود نگه دار به جای شبکه فرسوده می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه با پیگیری‌های دکتر نماینده شهرستان و تکالیفی که وزارت نیرو بر عهده این امور گذاشته اقدامات خوبی و به سرعت در حال انجام است، افزود: سه ماه اخیر در پیک مصرف سال، اداره برق شهرستان به جهت رفع خاموشی‌ها ۴۰ پروژه، با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان را اجرا نمود، همچنین بیش از ۲۰۰ نقطه شبکه مسروقه برق بازسازی شده است.

مدیر امور برق لنگرود با ابراز خرسندی از اینکه رضایت مندی شهروندان را در نحوه رفتار آنان در هنگام مراجعه به اداره شاهد هستیم، افزود: این نشان از انجام تعهدات نیروهای اداره برق و عملکرد ما و تلاش‌های شبانه روزی پرسنل است.

وی با اشاره به پروژه‌های هفته دولت اظهار داشت: ۳۲ پروژه به مبلغ ۲۰۵ میلیارد ریال افتتاح شد که تعدادی از این پروژه‌ها در در روستای پیر پشته لنگرود شامل ۳۷۳ متر با ولتاژ ۲۲۰ کیلو ولت زمینی و ۲۲۳ متر با ولتاژ ۲۲۰ هوایی می‌باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476306

مهمترین اخبار ایران و جهان: