نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 00:08

فعالیت ۱۵ تیم نظارت بر خدمات گردشگری کرمانشاه در ایام اربعین

کرمانشاه- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از ۱۱۰۰ بازدید از تاسیسات گردشگری و فعالیت ۱۵ تیم نظارت بر خدمات گردشگری کرمانشاه در ایام ارعین خبر داد.

داریوش فرمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نظارت بر خدمات‌دهی تأسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی استان کرمانشاه در ایام اربعین به صورت ویژه در حال انجام است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: در استان کرمانشاه از ۲۵ مردادماه در غالب ۱۵ تیم نظارتی کار بازدید روزانه از تأسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی به ویژه مسیرهای منتهی به مرز خسروی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در سطح استان هزار و ۸۴۷ چشمه سرویس بهداشتی در غالب ۲۸۰ واحد آماده خدمات‌دهی به مسافران هستند، گفت: در ۱۲ روز گذشته ۱۱۰۵ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی سطح استان انجام شده است.

فرمانی با تاکید بر اینکه کار نظارت تا پایان بازگشت کامل زوار اربعین با جدیت ادامه خواهد داشت، گفت: در مسیرهای اصلی استان وضعیت مناسبی برای خدمات‌دهی به زوار اربعین فراهم شده است.

وی افزود: در مسیرهای اصلی استان ۱۸۰ موکب پذیرایی برای خدمات‌دهی به زوار اربعین برپا شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خاتمه تصریح کرد: ۳۲۰ واحد تأسیسات گردشگری استان از جمله اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی در این ایام آماده خدمات‌دهی هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476106

مهمترین اخبار ایران و جهان: