نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 22:42

کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی سده لنجان با اعتبار ۱۴۵ میلیارد تومان

اصفهان-همزمان با هفته دولت پروژه‌های عمرانی و خدماتی سده لنجان با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهر سده لنجان با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان بعدازظهر سه شنبه همزمان با هفته دولت برگزار شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در این آئین با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه مردمی سازی اقتصاد در حوزه‌های مختلف در استانداری گفت: درواقع در این قرارگاه یک نقشه راه برای اعضای مختلف بدنه اقتصادی استان طراحی می‌شود که رأس آنها شهرداری‌ها هستند تا ظرفیت‌های شهرداری را پای کار بیاوریم.

وی افزود: به عبارتی خط مقدم مواجهه مردم با شهرداری‌ها شکل می‌گیرد که بالا بردن کیفیت کار آنها و کمک به آنها رضایت‌مندی مردم را به همراه دارد.

امید شریفی با بیان اینکه تحقق اقتصاد پایدار با ارتباط با مردم شکل می‌گیرد، گفت: قطعاً نتیجه این قرارگاه و هم‌افزایی‌ها چنین پروژه‌های بزرگی با این رقم ۱۴۵ میلیاردی است.

افزایش اعتماد و سرمایه اجتماعی با راه‌اندازی پروژه‌های عمرانی و خدماتی

فرماندار شهرستان لنجان در این آئین اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان به جز خدمت به مردم به چیز دیگری فکر نمی‌کنند و یک همدلی و هم افزایی بین مسئولان شهر وجود دارد که از هر روش و منشی برای افزایش این همدلی استفاده می‌کنند و نمونه آن پروژه مسکن ملی است که سهم دستگاه‌ها مشخص شد.

حمیدرضا محمدی فشارکی خاطر نشان کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها خواسته و مطالبه مردم است و احداث مخزن آب شرب مهم‌ترین آنهاست.
وی افزود: همه این اقدامات برای ارتقا رفاه و امنیت مردم است که هم افزایی وهمدلی مردم را به دنبال خود داشته و ثمره آن افزایش اعتماد مردم به حاکمیت است‌.
فرماندار شهرستان لنجان خاطر نشان کرد: درواقع از این طریق نقشه‌های دشمن برای نشنیدن حق خنثی می‌شود و آبادانی و افزایش سرمایه اجتماعی را به همراه دارد.

عزم مدیریت شهری در احصا مطالبات مردم و کلنگ‌زنی پروژه‌ها

شهردارسده لنجان نیز با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و هفته دولت اظهار داشت: امروزه به برکت انقلاب شاهد توسعه در همه ابعاد کشور عزیزمان هستیم و این عمران و آبادانی ایران اسلامی را مرهون مجاهدت‌ها و رشادت‌های مردم و شهیدان این دیار هستیم.

حمید شهبازی با بیان اینکه در شهر سده لنجان بستر برای خدمت‌گذاری به مردم این خطه مهیا شده است، گفت: افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها با اعتبار ۱۴۵ میلیارد تومان نشان دهنده عزم مدیریت شهری و همکاری دائمی شهروندان است.
وی افزود: کل مجموعه مدیریت شهری و سایر مراکز خدمت‌رسانی در شهر سده لنجان دغدغه‌ای به جز ایجاد فضایی آرام و خدمت‌رسانی ندارند زیرا مردم این خطه شایسته بهترین‌ها هستند.

گفتنی است، آزاد سازی و تعریض فاز اول خیابان سردار با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد، احداث بلوار سعدی و معابر محله پیامبر اعظم با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد (آسفالت ۱۵ هزارمتر، جدول‌گذاری ۳۵۰ هزار متر، جدول گذاری معابر شهری با طول ۵ هزار متر با هزینه‌ای بالغ بر ۸ میلیارد (مجموعه کارگاهی صنعتی، جام جم، پردیس، میلاد، پیامبر اعظم)، خرید ماشین آلات عمرانی، خدماتی و اداری با هزینه ۸ میلیارد، زیرسازی و روکش آسفالت با هزینه بالغ بر ۲۰ میلیارد شامل زیرسازی، آسفالت ترمیم و لکه‌گیری)، کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی برای تأمین آب شرب پایدار ۴۵۰۰ نفر در شهرهای سده لنجان، ورنامخواست با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد، بهسازی پارک توحید، بهسازی پارک دو شهید از جمله پروژه‌های کلنگ‌زنی در این آئین است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475994

مهمترین اخبار ایران و جهان: