نیوز سیتی!
14 مهر 1402 - 14:59

رمز موفقیت نیروی انتظامی، همدلی و همراهی مردم است

امام جمعه موقت سنندج رمز موفقیت نیروی انتظامی همدلی و همراهی با مردم دانست و گفت: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم بوده و انتظار داریم این همدلی بیش از پیش ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد:

وی هفته نیروی انتظامی را هم تبریک گفت و افزود: نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح در تامین و حفظ امنیت برای مردم نقش مهمی دارند و باید قدردان تلاش‌های آنها باشیم.

به گفته وی، وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان راه رسیدن به اهداف و پیشرفت در نظام مقدس اسلامی است همه باید در این راستا اهتمام داشته باشیم. 

وی رمز موفقیت نیروی انتظامی همدلی و همراهی با مردم دانست و گفت: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم بوده و انتظار داریم این همدلی بیش از پیش ادامه داشته باشد. 

ماموستا حسینی در بخش اولیه خطبه‌ها گفت: زندگی نبی مکرم اسلام برای تک‌تک انسان‌ها سراسر درس و پیام است، متمکنین جامعه و کسانی که خود را پیرو مکتب رسول‌الله می‌دانند باید در راه اسلام بذل و بخشش کنند و دست نیازمندان را بگیرد.

به گفته وی، حضرت خدیجه در بخشش مال در راه خدا و کمک به نیازمندان باید به عنوان الگوی همه مسلمانان مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه دنیا فریبنده و اهل دنیا را فریب می دهد، گفت: دنیا فانی است و به هیچ کس وفا نمی کند تنها عمل نیک است که برای انسان می ماند.

وی تصریح کرد: دشمنان اقتدار و قدرت اسلام و مسلمانان را بر نمی‌تابند و تمام توان خود را در طول تاریخ برای ضربه زدن به این دین الهی و پیروان مکتب رسول خدا به کار بسته اند.

وی اذعان کرد: پیامبر اسلام در حیات و ممات مبارکشان برای انسان‌ها خیر و برکت و سراسر رحمت بودند و عزت و بزرگی را برای بشریت به ارمغان آوردند.

وی در ادامه با اشاره به عشق و ارادت اهل سنت و خاصتا مردم کردستان به پیامبر اسلام و اهل بیت اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن‌های مولود پیامبر مکرم اسلامی عمری به طول تاریخ در کردستان دارد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529394

مهمترین اخبار ایران و جهان: