نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 11:12

توقف در مسیرهای خروج اضطراری جاده‌های کوهستانی ممنوع

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رانندگان از هرگونه پارک کردن در مسیرهای خروج اضطراری خودروهای سنگین برای پرهیز از ابتلا به حوادث خودداری کنند.

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: حادثه تصادف  که موجب فوت پنج نفر از هموطنان شد هشدار جدی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم و مسافران در توقف و تردد غیرضروری در حاشیه راه‌های استان پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: همچنین در مسیرها وجاده‌های کوهستانی ازجمله محورهای سوادکوه، هراز و چالوس گاهی به‌دلیل بی‌توجهی رانندگان برخی خودروها در مسیر فرار خودروهای سنگین که در معرض احتمال خطر بریدن ترمز قرار دارند پارک می‌کنند که این نوع بی‌احتیاطی موجب بروز حوادث سنگینی شده است. 

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رانندگان از هرگونه پارک کردن در مسیرهای فرار خودروهای سنگین برای پرهیز از ابتلا به حوادث خودداری کنند و این مهم باید به‌صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش فارس،  یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از جنوب به شمال در محدود ورسک محور سوادکوه در حال تردد بود به‌دلیل نامعلومی از مسیر منحرف و پس از برخورد با ۸ دستگاه خودرو در قسمت راه فرار و اضطراری جاده متوقف شد که در این حادثه پنج نفر از افرادی که برای استراحت در کنار جاده با خودرو حضور داشتند، جان خود را از دست دادند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1489706

مهمترین اخبار ایران و جهان: