نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 23:31

ارائه بیش از ۲ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به زائران اربعین

سرپرست درمانگاه صنعتی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۱۳۷ خدمت بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی ارائه شده است‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی درمانگاه صنعتی شرکت پالایش گاز ایلام، علی منصوری سرپرست درمانگاه صنعتی شرکت پالایش گاز ایلام از ارائه بیش از ۲ هزار ۱۳۷ خدمت بهداشتی و درمانی طی سه روز گذشته تاکنون به زائران اربعین حسینی از سوی اکیپ مستقر در مسیر زائرین خبر داد و گفت: این خدمات در قالب ۴ خدمت ارزنده به زوار ارائه شده است.

 وی افزود: این خدمات شامل یک هزار و ۵۵۰ خدمات دارویی، ۱۲۵ مورد تزریقات، ۱۰۲ مورد پانسمان و ۳۶۰ مورد تست فشار خون بوده که توسط همکاران درمانگاه طب صنعتی و HSE شرکت پالایش گاز ایلام به زائرین عتبات عالیات ارائه شده است.

سرپرست درمانگاه طب صنعتی شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: با همکاری صورت گرفته با بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور بیش از ۷۰ قلم دارویی تأمین و در اختیار همکاران درمانگاه این پالایشگاه برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین قرار گرفته است. 

منصوری با بیان اینکه این خدمات بهداشتی و درمانی در مسیر رفت و برگشت زوار اربعین حسینی (ع) انجام می شود، گفت: افزون بر این خدمات، یک دستگاه کانکس مجهز به امکانات پزشکی و ۳ تخت بستری و یک دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات پزشکی در موکب‌های این پالایشگاه مستقر شده است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477994

مهمترین اخبار ایران و جهان: