نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 16:05

احداث اردوگاه حرفه‌آموزی علی‌آبادکتول با اعتبار بیش از ۶ هزار میلیارد تومان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان گفت: احداث اردوگاه حرفه‌آموزی با ظرفیت 2 هزار نفر و در مساحت ۱۲ هکتار با اعتبار بیش از ۶ هزار میلیارد تومان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی طالبی عصر امروز در حاشیه سفر دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر  به استان گلستان اظهار کرد: مرکز نگهداری و درمان ماده ۱۶ توسکستان داری ۱۰۰ نفر ظرفیت بود که با رایزنی‌های انجام شده طرح توسعه این مرکز در دو فاز در حال اجرا است و در فاز نخست، توسعه آن به ظرفیت ۴۰۰ نفر تا پایان امسال انجام می‌شود.

وی تصریح‌کرد: این طرح در عرصه ۹هزار و ۹۰۰ متر مربع با زیربنا ۲ هزار متر مربع و ظرفیت ۴۵۰ نفر از نیمه خرداد ماه امسال آغاز شده و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان خاطرنشان‌کرد: همچنین مرکز ماده ۱۶ بانوان در گنبدکاووس فعالیت خود را آغاز کرده و مرکز ماده ۱۶ آقایان در این شهرستان نیز در حال اجرا بوده و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد که مجموع این دو مرکز حدود ۴۵۰ نفر ظرفیت دارد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم برای بهبودیافتگان، حرفه‌آموزی و ایجاد مهارت برای حضور در جامعه و خانواده است، که در این راستا، اردوگاه کار درمانی و حرفه‌آموزی ۲ هزار نفری علی‌آبادکتول به مساحت ۱۲ هکتار با اعتبار ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در دو فاز در حال اجرا است.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477450

مهمترین اخبار ایران و جهان: