نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 21:28

بازرسی واحدهای نانوایی ایلام در قالب ۱۰ اکیپ گشت

رئیس جهادکشاورزی ایلام گفت: واحد های نانوایی استان از لحاظ کیفیت و کمیت پخت نان، رعایت ساعت کاری و موازین بهداشتی در قالب ۱۰ اکیپ گشت مورد بازرسی قرار گرفتند.

سعید طاهری رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ایلام، شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای دستور و تاکید رئیس کل محترم دادگستری استان و همچنین مصوبات شورای آرد و نان استان به ریاست استاندار محترم، به منظور صیانت از حقوق عامه و مطالبه به حق مردم پایش و بازرسی  واحدهای نانوایی شهر ایلام به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا امروز پنجشنبه مورخ ۶ مهرماه ۱۴۰۲ با استفاده از توان و ظرفیت حداکثری بازرسی در قالب ۱۰ اکیپ گشت در معیت مدیر نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی استان، بازرسین جهاد کشاورزی و بسیج اصناف، کلیه واحدها از لحاظ کیفیت و کمیت پخت نان، رعایت ساعت کاری، موازین بهداشتی و غیره مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفتند.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ایلام ادامه داد: در این راستا برای ۲۰ واحد نانوایی به دلیل تخلف کم فروشی و عدم رعایت ساعت کاری اخطاریه صادر که پس از طی فرآیند قانونی پرونده نامبردگان برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع می شود‌.

وی یادآور شد: شایان ذکر است امر بازرسی و‌ پایش نانوایی ها بطور مستمر و بی وقفه در طول ایام هفته از شنبه تا جمعه در ۳ نوبت پخت توسط بازرسین انجام می گیرد.

طاهری تصریح کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری بالغ بر ۸۸۹۰ بازرسی موردی، ۲۶ بازرسی در قالب گشت مشترک با حضور نماینده فرمانداری، اداره کل تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و بسیج اصناف انجام گرفته است.

وی بیان کرد: در ۶ ماهه اول سال تعداد ۳۳۷ مورد پرونده تخلف و یک پرونده قاچاق تشکیل که از میزان یاد شده ۲۸۵ فقره منجر به صدور محکومیت شده است و مابقی در حال رسیدگی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، همشهریان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با شماره ۱۲۴ اداره صمت و یا ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی تماس حاصل نمایند.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519106

مهمترین اخبار ایران و جهان: