نیوز سیتی!
07 مهر 1402 - 21:00

مسافران کمترین نارضایتی را از استان زنجان دارند

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با بیان اینکه در ایام‌ تعطیلات در اوج سفرمسافران و گردشگران کمترین نارضایتی را از استان زنجان دارند، گفت: در صورت تحقق ما آمادگی این را داریم که رویدادهای این استان را در فهرست رویداد‌های بین‌المللی ثبت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور شامگاه جمعه در مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هفدهمین نمایشگاه صنایع دستی با اشاره به اینکه در طول یک سال اخیر شاهد دو رویداد مختلف در زنجان بودم، اظهار کرد: ریشه و جوهره هر دو رویداد مهمان‌نوازی و مهربانی مردم استان زنجان است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با بیان اینکه ساید استان زنجان را در صدر استان‌هایی که برگزار کننده رویدادهای مختلف در کشور هستند نام ببریم، تصریح کرد: همه رویدادهای مختلف محقق نمی‌شود، مگر زمانی که مردم شهر و مردم این استان علاقمند به آمدن مهمان باشند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با بیان اینکه در ایام‌ تعطیلات در اوج سفرمسافران و گردشگران  کمترین نارضایتی را از استان زنجان دارند، افزود: در حوزه گردشگری در استان زنجان اقدامات خوبی انجام شده است و این نشان از همدلی و هم افزایی مسوولان استان است.

شالبافیان با اشاره به پروژه سبزه‌میدان گفت: با تکمیل محور سبزه‌میدان، امیدواریم تاسیسات اقداماتی که کنار آن اضافه می شود این محل کاملا به یک محور گردشگری با استاندارد‌های بین‌المللی تبدیل خواهد شد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با اشاره به اینکه همچنین  استان زنجان شخصیت‌های برجسته فرهنگی و علمی زیادی دارد که می‌توان برای هر کدام از آنها یک رویداد برگزار کرد، افزود: آن چیزی که باید تلاش بیشتری صورت بگیرد معرفی هر چه بهتر و بیشتر جاذبه‌ها و فراهم آرودن برخی زیرساخت‌هاست.

وی ادامه داد: در صورت تحقق ما آمادگی این را داریم که رویدادهای زنجان را در فهرست رویداد‌های بین‌المللی ثبت کنیم.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519606

مهمترین اخبار ایران و جهان: