نیوز سیتی!
09 مهر 1402 - 16:37

راه‌اندازی اتاق هلال در مناطق کم‌برخوردار

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به شناسایی مناطق کم‌برخوردار توسط وزارت کشور خبر داد و گفت: هلال احمر برای ارائه خدمات در این مناطق اتاق هلال راه‌اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حکمت‌اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محلات کم برخوردار توسط وزارت کشور شناسایی و به استان‌ها معرفی شده و جمعیت هلال احمر برای دسترسی ساکنان این مناطق به خدمات این مجموعه،  اقدام به تاسیس خانه هلال در این محلات کرده است. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: ارائه حمایت‌های درمانی با معرفی مسوولان خانه‌های هلال این مناطق نیز انجام می‌شود. 
وی گفت: حمایت معیشتی و تامین امنیت غذایی خانواده‌های کم برخوردار یکی از برنامه‌های راهبردی هلال احمر محسوب می‌شود. 
هاشمی ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری، بسته‌های غذایی از محل کمک‌های خیرین و نیکوکاران داوطلب هلال احمر شهرستان‌ها و همکاری خانه هلال برای خانواده‌های کمتر برخوردار شهری و روستایی تهیه و توزیع می‌شود. 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت 600 بسته غذایی به ارزش 4 میلیارد و 200 میلیون ریال توسط خانه‌های هلال محلات کم برخوردار در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره با همکاری موسسات خیریه و خیرین میان خانواده‌های کم بضاعت توزیع شد. 
وی ارزش ریالی هر بسته را ۷ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، گوشت قرمز و گوشت مرغ  بود.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1521906

مهمترین اخبار ایران و جهان: