نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 20:29

نخستین سالگرد شهادت حمزه علی نژاد برگزار می‌شود

به گفته سرپرست فرمانداری رشت، نخستین سالگرد شهادت «حمزه علی نژاد»، نخستین شهید مدافع امنیت شهرستان رشت در تاریخ پنجم آبان ماه جاری در روستای حاجی بکنده بخش خشکبیجار، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیا عاشوری عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین سالگرد شهادت «حمزه علی نژاد» نخستین شهید مدافع امنیت شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری رشت با گرامیداشت مقام شهدای والامقام و درود به روح مطهر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اظهار کرد: آرامش، امنیت و عزت ملی امروزمان را مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان هستیم. 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره و آشناسازی نسل جوان با فضای معنوی دوران دفاع مقدس و روحیه ولایتمداری و ظلم‌ستیز شهدا گفت: نخستین سالگرد شهادت «حمزه علی نژاد»، نخستین شهید مدافع امنیت شهرستان رشت در تاریخ پنجم آبان ماه جاری در روستای حاجی بکنده بخش خشکبیجار، برگزار می‌شود. 

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه همگان باید در راستای معرفی راه و رسم شهدا و ترویج گفتمان و فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم، افزود: نتایج درخشان امروز نظام در عرصه‌های گوناگون، نتیجه رشادت‌ها و خون‌هایی است که تقدیم انقلاب اسلامی گردیده است. 

عاشوری با اشاره بر هم‌افزایی تلاش‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم و ضرورت اطلاع‌رسانی مناسب بیان کرد: با شجاعت و میدان‌داری شهیدانی چون حمزه علی نژاد در دفاع از امنیت کشور عزیزمان، دست‌های پلید بدخواهان بسته شد و امروز مردم به وجود آن‌ها بر خود می‌بالند. 

به گزارش فارس، بسیجی شهید امنیت حمزه علی نژاد از خشکبیجار رشت متولد ۲۶ دی ماه سال ۱۳۶۲، پنجم آبان ماه سالجاری توسط ارازل و اوباش مخل امنیت در جلوی درب منزلش با سلاح گرم به شهادت رسید. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1533150

مهمترین اخبار ایران و جهان: