نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 20:51

یک خبر انتخاباتی از معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مورد معتمدین

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیزدهم تا نوزدهم مهرماه زمان تعیین شده معرفی معتمدین هیات اجرایی انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید جواد هاشمی‌مهر امروز شنبه به برنامه زمان بندی انتخابات اسفند ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه فرصت انتخاب معتمدین هیات‌های اجرایی در همه حوزه انتخابیه سطح استان چه در مراکز فرعی و چه مراکز حوزه انتخابیه اعلام شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: در دو روز گذشته معتمدین هیات اجرایی در همه حوزه‌های انتخابیه استان از جمله فرمانداری و بخشداری‌ها به هیات نظارت انتخابات معرفی شدند و هیات نظارت انتخابات هم ۴۸ ساعت فرصت دارد در بحث صلاحیت معتمدین اظهار نظر کنند.

وی بیان کرد: بعد از اظهارنظر هیات نظارت، جلسات هیات اجرایی با سه عضو اداری شامل فرماندار، نماینده دادگستری و نماینده سازمان ثبت احوال آغاز می شود و از مجموعه ۳۰ نفر معتمد معرفی شده ۸ نفر با انتخابات خود معتمدین انتخاب و مسئولیت انتخابات را تا پایان شمارش آراء به عهده دارند.

هاشمی‌مهر اظهار امیدواری کرد که هیات نظارت هر چه زودتر نظر خود در خصوص معتمدین را ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه همه انتخاباتی که در طول انقلاب اسلامی برگزار شده مردمی بوده، گفت: وظیفه ما فراهم کردن زیرساخت‌ها برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه امسال است.

هاشمی‌مهر با اشاره به مشارکت خوب مردم استان در انتخابات گفت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سال ۹۸ برگزار شد میزان مشارکت مردم استان ۷۱ درصد و انتخابات سال ۱۴۰۰ ریاست جمهوری مشارکت ۷۰ درصد بود.

وی خاطرنشان کرد: شور و هیجانی که میان مردم وجود دارد موید این موضوع است که انتخابات پایان سال جاری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

پایان پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1531006

مهمترین اخبار ایران و جهان: