نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 08:57

طرح سوال به منزله استیضاح یا عزل شهردار گرگان نیست

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: طرح سوال جمعی از نمایندگان مردم در پارلمان شهری از شهردار گرگان به منزله استیضاح یا عزل شهردار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، علی اکبر بصیرنیا، شامگاه شنبه در صد و پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهارکرد: زحمات و تلاش‌های شهردار گرگان و سایر مدیران مجموعه شهری در ارائه خدمات به شهروندان قابل تقدیر است اما طرح سوال از شهردار یک ابزار نظارتی برای نمایندگان مردم در پارلمان شهری تلقی می‌شود تا سطح خدمات به شهروندان ارتقا یابد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برخی از وعده‌هایی که شهردار و مدیران شهری در حوزه‌های مختلف به مردم ارائه داده‌اند ابتر مانده و از زمان‌بندی اصلی عقب‌تر است.

بصیرنیا افزود: طرح سوال از شهردار هرگز به معنای عزل یا استیضاح وی نیست بلکه اهرم و تلنگری برای تقویت نظارت‌ها و شتاب بخشیدن به تکمیل پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: شنبه‌های جهادی شهرداری رویکرد بسیار امیدآفرینی است به شرط آنکه پس از کلنگ‌زنی پروژه‌ها، شهروندان شاهد آغاز عملیات عمرانی در منطقه باشند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تاخیر در ساخت پروژه‌های شهری ناامیدی مردم به مدیران را تشدید می‌کند، برخی پروژه‌ها مانند سرمایه‌گذاری انبار جهاد، میناگل و حتی المان بسیج پیشرفت خوبی ندارند.

بصیرنیا افزود: پروژه‌های کلان شهر گرگان مانند شهربازی و بازارچه هفت موزه نسبت به زمانبندی تعیین شده بسیار عقب‌تر هستند و پیشرفت محسوسی ندارند.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری باید برای این مباحث چاره‌اندیشی کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان به پیگیری‌های شهردار گرگان در خصوص تعیین تکلیف پروژه تله کابین ناهارخوران گرگان اشاره کرد و گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته از سوی استاندار و شهردار گرگان با سازمان حفاظت محیط زیست انتظار است تا یک ماه آینده اخبار خوشایندی در این زمینه به اطلاع شهروندان رسانده شود.

پایان پیام/۸۳۰۲۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1482494

مهمترین اخبار ایران و جهان: