نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 19:37

پاکو خمز: با بردن استقلال پیشرفت تراکتور را نشان می دهیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از شرایط تیمش گفت: با پیروزی برایر استقلال خوزستان پیشرفت تیم مان را نشان خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «پاکو خمز» در نشست خبری قبل بازی مقابل استقلال خوزستان، اظهار داشت: ما در بازی‌های قبلی به ارتقای کیفیت فوتبال‌مان نیاز داشتیم. بازی به بازی پیشرفت کرده و فوتبال بهتری به نمایش می‌گذاریم.

وی با بیان این‌که کسب سه امتیاز مقابل مس رفسنجان برای‌مان مهم بود، توضیح داد: خوشبختانه مقابل مس به برتری دست یافتیم و آماده بازی با استقلال خوزستان هستیم. امیدوارم فردا نیز پیشرفت‌مان را نشان داده و با برد از زمین مسابقه خارج شویم و بتوانیم بردهای متوالی را آغاز کنیم.

خمز در رابطه با میزان شناختش از استقلال خوزستان، بیان کرد: نمی‌دانم وضعیت آب و هوایی اهواز چگونه است. احتمالاً بازی مقابل استقلال، شبیه دیدار با مس رفسنجان خواهد بود؛ چرا که هر دو تیم به یک شکل بازی کرده و برخی اوقات با پنج دفاع کار می‌کنند. بازی کردن مقابل تیم‌هایی که به خوبی دفاع می‌کنند، سخت است و باید با حوصله، دنبال پیدا کردن روزنه در خط دفاعی حریف باشیم. امیدوارم کیفیت چمن ورزشگاه مناسب ارایه فوتبال باشد.

سرمربی تراکتور در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش، گفت: محمد نادری تنها غائب ما برای دیدار با استقلال خوزستان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480350

مهمترین اخبار ایران و جهان: