نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 07:56

هفته دولت بزرگداشت خادمان حقیقی مردم است

نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار یزد در پیامی مشترک هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و شهدای دولت را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ومهران فاطمی استاندار یزد در پیامی مشترک هفته دولت را گرامی داشتند و از عموم مردم شریف استان برای حضور در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و شهدای دولت دعوت کردند.

در متن این پیام آمده است: هفته دولت یادآور مردانی الهی و نیک اندیش، شهیدان والامقام رجایی و باهنر است که در عمل، شیفتگان حقیقی خدمت به مردم و مستضعفان بودند و راه مبارک و مقدس خدمتگزاری به مردم را برگزیدند و در این مسیر نورانی و متعالی جان عزیز خویش را تقدیم نموده و عند ربهم یزرقون گردیدند.

هفته دولت، هفته تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های اجرایی است. خوشبختانه دولت سیزدهم در طول عمر دو ساله خویش گام‌های مهم و ارزشمندی را در مسیر درست و مبتنی بر فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برداشته و توانسته است به رغم تمامی دشواری‌ها و تحریم‌های سخت و ناجوانمردانه و توطئه‌های همه جانبه بدخواهان اسلام و انقلاب به موفقیت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف دیپلماسی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دست یابد که امیدواریم پیمودن این مسیر درست که افق روشنی را پیش روی میهن عزیز اسلامی قرار داده با جانفشانی و فداکاری افزون‌تر برای برطرف کردن تنگنا‌ها و دشواری‌های اقتصادی تداوم یابد و شاهد برافراشتن پرچم مقدس ایران اسلامی بر بلندای قله‌های عزت، اقتدار و افتخار باشیم.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و شهدای گرانقدر کارمند استان دارالعباده و دارالعلم یزد و تبریک روز کارمند به تمامی کارمندان خدوم و سختکوش استان، از آحاد مردم شریف دعوت می‌نماییم تا با حضور گسترده و باشکوه خویش در مراسمی که به همین مناسبت راس ساعت ۷ صبح فردا پنج شنبه مصادف با دوم شهریورماه ۱۴۰۲ در محل مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می‌شود، بار دیگر با آرمان‌های متعالی امام راحل عظیم الشان (ره) و شهدای گرانقدر اسلامی تجدید میثاق نمایند.

توفیق و سلامتی همه خادمان صدیق مردم و کارگزاران متعهد و سختکوش دولت را در مسیر نورانی خدمت خالصانه و بی منت به ملت غیور ایران اسلامی در پرتو منویات حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نماییم.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1465550

مهمترین اخبار ایران و جهان: