نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 14:41

خسارت سیل به برخی از مناطق خراسان شمالی

بجنورد_ مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از جاری شدن سیلاب و وارد شدن خسارت به برخی از مناطق استان خبر داد.

غلامرضا شفیق در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارش باران طی صبح شنبه در شهرستان راز و جرگلان در روستاهای امانلی منجر به آبگرفتگی چند واحد مسکونی و خسارت به حوزه کشاورزی شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: در شهرستان مانه، بارندگی در روستاهای یموق، سوخلی، خشتلی و شبلی و کهنه جلگه، منجر به قطع برق شده بود که در حال حاضر جز روستای یموق برق مابقی مناطق وصل شده است.

وی در ادامه افزود: همچنین در شهرستان مانه محدوده روستای یارچلی ترکیدگی لوله گاز گزارش شد که اکیپ گاز به محل اعزام شده‌اند ولی به دلیل وجود جریان سیلاب، فعلاً شرایط اجرای عملیات وجود ندارد و منتظر فروکش کردن سیلاب هستند.

شفیق افزود: در بجنورد در محدوده امین الله و کنارگذر شمالی، عملیات پاکسازی رسوبات از سطح جاده انجام شده و مسدودی جاده نداشتیم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی خاطر نشان کرد: بر اثر بارش، چند مورد آب‌گرفتگی حیاط منازل مسکونی گزارش شد که عملیات تخلیه توسط هلال احمر انجام شد.

وی گفت: بر اثر این بارش‌ها در شهرستان راز و جرگلان، مانه و سملقان در حوزه کشاورزی خساراتی وارد شده که در حال برآورد خسارت هستیم که به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469550

مهمترین اخبار ایران و جهان: