نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 19:18

برتری پرگل گیتی‌پسند در دیداری جنجالی

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر تیم مقاومت البرز را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و مقاومت البرز در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر عصر امروز (دوشنبه ۶ شهریور ماه) از ساعت ۱۶ در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد و با نتیجه ۶ بر یک به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.

محمدرضا سنگ سفیدی، باقر محمدی، مهدی کریمی، محمدحسین درخشانی، بهداد شیخ‌احمدی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، امیرحسین داودی، کیانوش شیرپور، مهدی مهدی‌خانی، بهمن جعفری و ابوالفضل حسن‌خانی بازیکنان گیتی‌پسند در این دیدار بودند.

گیتی‌پسند که با ۴ برد و کسب امتیازات کامل از ۴ هفته نخست لیگ پا به میدان این مسابقه گذاشته بود، بازی را هجومی آغاز کرد اما برای گل اول ۱۰ دقیقه صبر کرد، شکسته شدن قفل دروازه مقاومت برای گیتی‌پسندی‌ها گل دوم را هم به همراه داشت تا نیمه نخست با برتری دو بر صفر میزبان خاتمه یابد.

دقایق آعازین نیمه دوم بازی نیز مانند نیمه اول اتفاق خاصی در بر نداشت، اما پس از به ثمر رسیدن گل سوم گیتی‌پسند در دقیقه ۱۲ این نیمه، بازی به جنجال کشیده شد و پس از اخراج بازیکن گیتی‌پسند شاهد اعتراضات نیمکت‌های دو تیم، تماشاگران و توقف‌های مقطعی بازی توسط داور بودیم.

پس از این که بازیکنان مقاومت یکی از گل‌ها را جبران کردند و به امید به تساوی کشاندن بازی، به پاورپلی روی آوردند، گیتی‌پسند از فرصت استفاده کرد و ۳ گل دیگر به ثمر رساند تا پنجمین برد متوالی شاگردان کشاورز در لیگ ثبت شود‌.

گل‌ها: مهدی کریمی(۲)، امیرحسین داوودی، مسعود یوسف، محمد درخشانی، محمدرضا سنگ سفیدی برای گیتی‌پسند - مبین اسدی برای مقاومت

حواشی:

* بازیکنان گیتی‌پسند با لباس‌های یکدست مشکی رنگ و بازیکنان مقاومت با لباس‌های یکدست فیروزه‌ای در این مسابقه به میدان رفتند.

* حدود ۵۰۰ تماشاگر در سالن حضور دارند و به تشویق گیتی‌پسند می‌پردازند.

* در یکی از صحنه‌های مسابقه در نیمه اول، بازیکن تیم البرز به دلیل مصدومیت روی زمین نشست و داور به او تذکر داد که اگر مشکلی ندارد به بازی ادامه دهد که این اتفاق به مذاق یکی از اعضای کادرفنی مقاومت خوش‌ نیامد و با اعتراض شدید وی همراه شد.

* مهدی کریمی، زننده دو گل نخست گیتی‌پسند پس از دریافت کارت زرد دوم، از زمین بازی اخراج شد.

* اخراج بازیکن گیتی‌پسند اعتراض شدید سرپرست و هواداران این تیم را در بر داشت.

* پس از اعتراضات شدید و ادامه‌دار تماشاگران، ناظر بازی را متوقف کرد و به همراه نیروی انتظامی به سمت سکو‌ها رفت تا به تماشاگران تذکر دهد.

* علی هواکشیان، سرپرست گیتی‌پسند نیز به دلیل اعتراض به داور از کنار زمین اخراج شد.

* داور در چند صحنه برای لحظاتی دستور به توقف بازی داد و حتی در یک صحنه قصد داشت بازی را نیمه‌تمام اعلام کند که با وساطت طرفین از تصمیم خود منصرف شد.

* بازی در دقایق پایانی با تنش‌های زیادی همراه بود.

* تیم مقاومت در دقایق پایانی به بازی پاور‌پلی روی آورد.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1473950

مهمترین اخبار ایران و جهان: