نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 00:14

خادمی زائران حسینی مدال افتخاری برای ارتش است

کرمانشاه- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: خادمی زائران حسینی در پایانه های مرزی مدال افتخاری برای ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم سلیمان طاهری در حاشیه بازدید از موکب‌های نیروی زمینی ارتش در غرب کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خادمی زائران اباعبدالله الحسین (ع) مدال افتخاری است که گردن آویز کارکنان جان بر کف ارتش شده که با اخلاص و شور حسینی در شرایط آب و هوای گرم مشغول خدمت رسانی شبانه روزی به زائران در پایانه‌های مرزی غرب کشور هستند.

وی با اشاره به برپایی موکب‌های ارتش در مرز خسروی و مهران برای پذیرایی و خدمات رسانی به زائران، افزود: یک آشپزخانه در مرز خسروی با ظرفیت پخت و ارائه روزانه پنج هزار پرس غذای گرم و هفت هزار و ۵۰۰ میان وعده به زائران راه‌اندازی شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا بیان کرد: همچنین خدمات فرهنگی از قبیل برپایی نماز جماعت در سه وعده، معرفی شهدای ارتش به زائرین، پاسخ‌گویی به شبهات، برپایی یادمان شهدا، مراسم زیارت عاشورا، دعای توسل و زیارت نامه اربعین و… در موکب‌های رهپویان ولایت ارتش در مرز خسروی و مهران ویژه زائرین اربعین حسینی (ع) اجرا می‌شود.

طاهری علاوه بر نظارت و روند پذیرایی و تکریم زائران مکرم مشرف به کشور عراق و عتبات عالیات، بر تلاش در حفظ وضعیت موجود در ارائه خدمات توسط خادمان مواکب ارتش در مرزهای غربی تاکید کرد.

گفتنی است، قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا ۱۴ موکب از ورودی استان کرمانشاه در شهرستان کنگاور تا مسیر مرز خسروی در نقاط مختلف و نیز در مرزهای مهران و باشماق برپا کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474250

مهمترین اخبار ایران و جهان: