نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 14:37

نامه مجمع خدمتگزاران مردمی اربعین به استاندار کرمانشاه

مجمع خدمتگزاران مردمی اربعین استان کرمانشاه در نامه‌ای خطاب به استاندار کرمانشاه از همراهی دولت مردمی در استان قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزار فارس از کرمانشاه؛ موسم اربعین حسینی و خدمتگزاری مواکب مردمی و مسوؤلان در استان کرمانشاه، برگ زرین دیگری از شور و شعور حسینی و همراهی و همدلی دولت و مردم همیشه در صحنه رقم خورد.

به همین منظور، مجمع خدمتگزاران مردمی اربعین با صدور نامه‌ای از زحمات استاندار کرمانشاه قدردانی کردند. متن نامه صادره به شرح زیر است:

سرور ارجمند جناب آقای دکتر صحرایی

استاندار محترم کرمانشاه

سلام‌علیکم

کرمانشاه، دروازه کربلا، از دیرباز شاهراه تشرف زائرین به عتبات عالیات بوده و توفیق میزبانی از زوار شاه شهیدان پیوسته روزی این دیار گشته است. در سال‌های اخیر با بازگشایی مرز خسروی، به لطف خدا رونق خدمتگزاری مردم این سامان مضاعف شده است و کرمانشاه توانسته یکپارچه میزبان قدوم زوار اربعین باشد.

امسال نیز باهمت جهادگونه‌ی دستگاه‌های اجرایی، به‌خصوص گروه مدیریت ارشد اجرایی استان و در رأس آن حضرت‌عالی، درزمینه‌ی تسهیل تردد و تأمین زیرساخت‌‌های اساسی و ماندگار؛ استان مهمان‌نواز کرمانشاه موفق شد تا غبار راه از تن بسیاری از زائران بزداید و تصویری شایسته‌ی مردم خونگرم خود در ضمیر روشن عاشقان سیدالشهدا ثبت نماید.

گرچه در اربعین 1402 هم در ترازوی حضور در میدان میزبانی از زوار در مرز خسروی وزنه‌ی توان دولتی سنگین‌تر بود، لکن انتظار می‌رود با توجه مضاعف به مواکب مردمی در سال‌های آینده شاهد سهم بیشتری از خدمت‌رسانی توسط مردم باشیم و با حمایت از این کواکبِ درخشانِ سپهرِ خدمت به زوار، رشته‌ای نورانی از همراهی و همدلیِ مردمی بسازیم.

خدای منان را بابت مرحمت این توفیق عظیم شاکریم و به‌ شما و همکاران گران‌قدرتان که در اربعین امسال نفَس‌به‌نفَس همراه مواکب مردمی بودید و صدالبته جز این اهتمامِ ارزشمند از دولت مردمی توقع نمی‌رفت، خدا قوت عرض می‌کنیم و اجر جهادتان را از درگاه بی‌همتای حضرت سبحان به دعا خواستاریم.

امید است که این نعمت پربرکت خادمی پیوسته روزی ما و شما باشد و بتوانیم در سال‌های آینده نیز برحسب تأکید مکرر ولی‌مان، امام خامنه‌ای (حفظه الله)، ظرفیت‌های مردمی را بیش‌ازپیش قدر بدانیم و در به میدان آوردن اقیانوس عظیم ملت موفق باشیم.

مجمع خدمتگزاران مردمی اربعین

اربعین ۱۴۰۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501494

مهمترین اخبار ایران و جهان: