نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 16:33

مادر شهیدان کریمی‌نژاد آسمانی شد

سیده مریم کلانتریان مادر شهیدان والامقام فرشاد و فرزاد کریمی‌نژاد از شهرستان کلاردشت مازندران دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیده مریم کلانتریان مادر شهیدان والامقام فرشاد و فرزاد کریمی‌نژاد، از شهرستان کلاردشت مازندران، پیش از ظهر امروز ۲۶ شهریورماه، یک سال بعد از مرگ همسر، دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش ملحق شد.

یدالله کریمی‌نژاد پدر این شهیدان، نیز مردادماه سال گذشته به فرزندان شهیدش پیوسته بود.

فرشاد کریمی‌نژاد، متولد آذرماه سال ۱۳۴۲، سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران بود و در لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه خراسان به اسلام خدمت می کرد. او ۳ مردادماه ۱۳۶۳ در جزیره مینو به شهادت رسید. پیکر این شهید  در گلزار شهدای «حسن‌کیف» به خاک سپرده شد.

فرزاد کریمی‌نژاد نیز متولد فروردین‌ماه ۱۳۴۳ بود. او در بسیج و در لشکر ۲۵ کربلا فعالیت می‌کرد که در ۲۳ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه و در عملیات کربلای ۵ شهید شد. پیکر پاک این شهید در گلزار شهدای کلاردشت به خاک سپرده شد.

در پی درگذشت مادر شهیدان کریمی‌نژاد، سعید کهنسال مدیرکل بنیاد مازندران با صدور پیام تسلیتی گفت: شهادت هنر مردان خداست و افتخاری بزرگ، اما والاتر از آن، هنر مادران بزرگوار و عزیزی است که با تقدیم فرزندان برومند، رشید و مؤمن خویش، برای اسلام و ایران، افتخاری ماندگار آفریدند.

وی در بخشی دیگر از پیام خود بیان کرد: اینجانب درگذشت حاجیه خانم سیده مریم کلانتریان مادر فداکار شهیدان والامقام فرشاد و فرزاد کریمی‌نژاد، را به جامعه بزرگ ایثارگری به ویژه بیت شریف و معزز شهیدان گرانقدر کریمی‌نژاد تسلیت عرض کرده و برای آن مادر بزرگوار، رحمت واسعه الهی، هم نشینی با حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزندان شهیدش را مسألت دارم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501594

مهمترین اخبار ایران و جهان: